četrtek, 4. september 2008

Moja, moja...

...sta.

Senior po imenu Debeli. Prišel je poškodovan, garjast, bolhast, z virusom FIV in lačen. Ostal je živ, brez bolh in ostalih zajedalcev, zaceljen, kastriran in sit. Zadovoljen. Najin.Junior po imenu Miži. Najden v pvc vrečki, v smetnjaku, s še tremi bratci/sestricami. V oskrbo jih je vzela čudovita, ravnotako ob smeteh najdena, Sneguljčica. Spravila jih je gor hkrati s svojimi štirimi palčki. Njihova zgodba. Mižijeva zgodba.


Nikoli ne bi smeli nikomur obrniti hrbta. Pa ga vse prevečkrat. Ni vam treba biti LJUBITELJ živali, samo ljudje poskusite biti. Izobraženi, s polno mero empatije in z vestjo. Toplo priporočam branje npr. Mačjelovkinega foruma, Mojpes.net foruma, Zavetišča Horjul in Horjulskega dnevnika, DZZŽ Ljubljana... Še več jih je, a bo za začetek več kot dovolj. Obljubljam emocionalno branje, solze, smeh, tudi krohot, nemočen bes, sram in upam, da tudi zazrtje vase. Spoznanje da nismo sami in da smo za nastale situacije sami krivi.

V pisanje so me prisilile žalostne lačne očke pomarančnega mucka, ki me že cel dan gledajo izza steklenih vrat. Muc ni nikogaršnji, vendar ljudje mislijo, da bo muc pač lovil hrano, ko njih ne bo. Ali ne mislijo nič. Najbrž ne mislijo nič. Prijazen je, nič plašen. Muc se je že najedel, skupaj z lokalnim ježem sta zmazala skledo in pol mačje hrane in se nažlampala mačjega mleka. Kaj mu torej manjka?!

Malo nežnosti... (+ ampulo proti bolham in kastracijo, dokler ne bo prepozno)



Fotografije so obdelane s programom za scrapbook, če bi tudi vi želeli okičiti vaše cenjene fotografije.

4 Comments:

spela said...

Vixi, tvoja mačkona sta se skotila pod srečno zvezdo. Ko bi imeli vsi tako srečo.
Jaz sem tako jezna na lastnike mačk. Tukaj pri nas so mačke nadloga in so zato da lovijo miši. To da se kastracije in sterilizacije opravljajo tudi na mačkih še ni prišlo do ušes "lastnikov". In me je groza, ko v tem času le nemočno opazujem 10 ali več parov sestradanih očk, ki nimajo sreče. In ko "sosedov" Felix vsak dan opazuje skozi okno naša mačka, kako se prenažirata in ležita na hrbtu v brezskrbnem spancu. Grozno je...

Vesna, veš kakšne lepi občutki so me spreleteli, ko sem zagledala povezavo do moje spletne strani tukaj gor. Hvala.

dekca said...

Živjo, Vixi! Neverjetno, kako lepo poskrbite za mucke in še bolj neverjetno, kaj vse se jim dogaja zaradi človeške nečimrnosti, malomarnosti.. Debeli je car!
Aja, a mi lahko prosim poveš, kako delaš tele kolaže s fotkami? Če imaš čas, seveda..
LP, J

VIXI said...

Špela veš da moram na tako lepe stvari nujno tudi jaz opozarjati. Po moje sem pa samo važna, da te poznam :P

Dekca kolaži so narejeni s programom Scrapbook factory deluxe, kjer je velika baza dodatkov. Da se pa tudi v Photoshopu, a je treba drugje nabrati dodatke, ali pa jih kar poslikati ;)

Anonymous said...

hvala, res lepe fotke,
lp dekca