ponedeljek, 21. julij 2008

Žica

Včeraj sem pozno v noč klela in stran zmetala kak meter žice. Pa iz žice ne delam prvič, daleč od tega, rekla bi celo, da imam zdaj pa že kar nekaj izkušenj in kar nekaj metrov žice za sabo. "WigJig" ploščico - plastično čudo z luknjicami in žebljički okrog katerih navijaš žičko - sem kupila že nekaj časa nazaj. Obožujem vijuge, spiralice in zavojčke. Romantično, malo vintage in prijazno organsko. V resnici je pripomoček precej neuporaben, predvidevam da tudi zato, ker zraven pri nas ponudijo samo tanke žebljičke. V Prometeju sem dokupila širše žebljičke (pegs), ki pa seveda niso pasali v luknjice. Precej komično glede na to, da Prometej ploščice sploh ne prodaja, Levček pa dodatkov ne. Moj ljubi sostanovalec je s pilo debeluščke pripravil do tega da sedejo v luknjice, a so še vedno neuporabni saj so v resnici ogromni in delajo ogromne zanke...

Takole izgleda originalni WigJig:

Vsekakor za entuziaste priporočam nakup originala in pripadajoče pegse, kljub višji ceni, poštnini, carini... http://www.wigjig.com/


Vseeno sem morala nujno iz sebe dati neke oblike, ki so pravzaprav splošno znani vzorci z WigJig-om
Uhani so me tako jezili, da sem klela kot kamionar. Na koncu so nastali tako zelo preprosti, da ne morem verjeti, da sem izgubila zanje pol noči.

Mislim, da bom ostala zvesta zvijanju na klešče.

2 Comments:

Nina said...

Vesnica jaz imam tud to neuporabno čudo doma. A kupš? :D

VIXI said...

:)
A imaš originalno neuporabno čudo al bi rada, da imam dva čist neuporabna doma? ;)