petek, 18. julij 2008

Vedno novi začetki

Temu, da pišem na več vogalih verjetno botruje to, da sem dvojno znamenje in zato razstreljena povsod in nikjer. Ničesar sicer ne pustim, zapustim, a tudi ničesar res ne končam. Moje življenje je in bo očitno ostalo nedokončan projekt. Mene to ne moti, naj tudi vas ne, bojda je pomembna pot ne cilj.
Tudi moj stil je postal to, da stila nimam. Baje je prepoznaven, jaz ga ne prepoznam več saj se mi zdi, da je včasih vse v mojem stilu in naslednji dan nič. Vse kar znam, delam, vse kar sem, jemljem iz okolice. Malo obrnem, malo prebarvam, včasih dodam barvno perje in drugič spet žico. Obnese se. Na svetu je polno stvari, ki rabijo samo tisti poseben dotik. Nikoli nisem čisto zadovoljna z ničemer kar ustvarim kar absolutno pomeni, da tudi s sabo nisem nikoli popolnoma zadovoljna in upam, da nikoli ne bom. Skrajnosti ne maram in o sebi tudi ne mislim slabo. Mislim, da sem kar v redu.
Ne morem narediti izdelka, ki meni ni všeč vsaj na enem nivoju, zato s tem kar počnem ne bom nikoli obogatela. Kaj počnem bi težko vkalupila, ker počnem vse sorte. Zanima me vse, lotim pa se le tistih stvari za katere mislim da bi lahko uspele in me ne dolgočasijo.

Z vami bom delila svoja ustvarjanja, stvaritve drugih, ki jih občudujem, delila bom tudi tehnike, morebitne ugodne nakupe materijala in neumnosti, ki z vsem tem morda ne bodo imele prav nobene povezave. Dobrodošli.


1 Comment:

Spela said...

Dobrodošla med blogerji. Tole pa VEM, da bo zanimivo branje ;)