sobota, 15. november 2008

Dame iz visoke družbe

Obljubila sem postopek za ploščice... Naslednjič, ker zdajle vam moram predstaviti tri dame iz visoke družbe. Če že niso iz ali za v visoko družbo, pa bi morale biti, vsaj glede na to, kako zelo me bolijo prsti. Morala sem resetirati das maso in sem malo ovijala. Rezultat so trije obeski, ki v živo izgledajo precej bolje kot na slikah. prestavila sem stativ, da mi je bolj udobno, ampak zdaj svetloba ni v redu. Slikat se mi ne da še enkrat, Photoshop pa ni zmogel popraviti mojih zmazkov. Tokrat obeski v resnici izledajo v živo precej lepše kot na fotkah.

Gothless
Red undersea Agnes
in moja najljubša Sweet Melinda

Nekam dremava sem.

16 Comments:

Suzy said...

Na fotkah izgledajo čudovito, Kašni so torej šele v živo. Wauuu.

glista said...

očarana sem nad agnesko. res lepo :D

NatashaMay said...

Vau, to pa so visoke dame. Sploh ne najdem besede za njih. Krasotice.

Lp, Nataša.

Sultana said...

Sicer sem te že nekje drugje pohvalila, pa te moram še tukaj. Skoraj ne verjamem, da so v živo še lepše, ker so že tu č.u.d.o.v.i.t.e! Mojstrica v žičkah si!

spela said...

Zelo so lepe.

Sem se zdele spomnila, da ti morm še en mail poslati v naslednjih dneh. :)

Tulpika said...

Meni so ze na fotkah vse zelo markantne :)
LP, tulpika

storyteller said...

Wau! Wau! Did I say "WAU"?! ;) Res lepe! Kje se jih da (oz. podobne) kupiti?

dekca said...

Uaaa, čudovito! Če bi se česa rada naučila, je pa to tole žičkanje, res zakon. Naj si tvoji spretni prsti privoščijo zaslužen počitek:)

VIXI said...

Hvala, hvala :hug:

Špela čakam mail ;)
Dekca naučiš se samo z vajo pravzaprav. Malo brskanja po Picassi, malo po Utubeu in malo študiranja izdelkov velikih mojstric ne škodi. Jaz se moram še toliko naučit, pa mi nekako zmanjka časa, da bi bila v čem perfektna, vse bi rada delala. Naenkrat :D
Kupit se ne da še nikjer konkretno ker mečkam z Etsijem 100 na uro. Vsakič je kaj novega, da odlašam, zdaj recimo iščem škatle v katerih bi lahko pošiljala ploščice in bi bile vse enake :P
No včasih se da po mailu kaj zmenit ;)

Avena said...

Lepo, lepo!

Jana said...

Lepo so ti uspele. Šeeeee črne!

Helena said...

Vauuu, prekrasne dame so!!!

matilda said...

En čisti Moulin Rouge. Zelo scensko!

Moni said...

Tole je pa res fenomenalno, pa saj vse kar pride izpod tvojih rok je waw¨Lp, Moni

Mojcej said...

Melinda is my favorite! Uh, je kjut k strela!

SaSSy said...

I really love your Sweet melinda!!!