petek, 21. november 2008

Sweeties

Prav nesrečna sem, toliko stvari bi rada naredila naenkrat. Zdaj sem našla še prekleto suho filcanje in tako zelo mi je všeč. Večino časa previsim na Etsyu in Ebayu, namesto da bi v resnici kaj delala. Konec leta bo in jaz spet ne bom nikomur poslala doma narejene čestitke.

Mogoče bi pa kaj kar dobila, namesto kupila:

Lacey - 30.000 hits and 37th birthday give away - Happy birthday girl!

Passion for crafts - 12.000 hits on a blog, candy - Congratulations on so many visits!

Ribenaruby - 1000th post gift - Keep up your beautiful work

Dodajam še, da ne bo pomote, da sem filcanje šele našla in zdaj Ebayam in Etsyam (whatever), da najdem primerno količino volnenih cufkov, primernih barv, pa igle, ki so na lesenem držalu way bolj kul kot na plastičnem, morda penasto podlogo, čeprav je tudi viledina gobica za to dobra... In ni prav poceni. Nič od tega. Če kdo ve, kje bi se ta material našel pri nas, bom več kot vesela informacij. Spet ne vem ali bi si raje kupila čevlje ali materijal za filcanje.

Škrate? Jaz vidim samo mačke. Silly me.

3 Comments:

_katka_ said...

To mi je pa znano :), čeprav pri tebi se ni bati, da ne bi prijela za meterial. Internet je pa res zakladnica idej, če le potem ne bi zmanjkalo časa za realizacijo.

Sonja said...

heeeej, hitro pokaži tole suho filcanje.. me prav zanima, kaj bo nastalo. Saj ni treba, da je že končni izdelek :) si predstavljam enega od tvojih fimo škratov pretvorjenega v filc :)
Uhh.. daj no.. vsaj en sneak peek :))

ribenaruby said...

Thanks for entering my blog candy. Good luck!