ponedeljek, 3. november 2008

Čisto ženska orodja

Saj veste - čopič za puder, vihalec trepalnic, pilica za nohte, pinceta za obrvi...

Ne govorim o teh orodjih, govorim o čisto pravih ženskih orodjih in materijalih. Kladivo s plastično glavo in kladivo z okroglo glavo, klešče - dolgonose/okroglonose/cvikcange, šmirgel papir 500/1000/1200, hm zelo dobrodošla bormašina z več koristnimi nastavki, nekaterim je blizu žaga, šraufštok in nakovalce, termoskrčke, komplet izvijačev...

Še nekaj kuhinjskih orodij ki jih ženska lahko koristno negospodinjsko uporabi: rezilo za pico ali cikcak za žlikrofe, valjar, pašta mašina, velik kuhinjski nož, lesene palčke za špile, zobotrebci, pečica...

Ne bom več naštevala in ne bom se spuščala v to kakšne pripombe vse spravijo skupaj prodajalci v tehničnih prodajnih centrih. Ženske res veljamo za s firtahom okičene kuhalne stroje. Ko sem si kupovala kovček za orodje je padla pripomba da bo mož darila gotovo vesel, ker je kovček med bolj kvalitetnimi. Pri kladivu je prodajalec cel čas gledal mojega v oči in mu odgovarjal na moja vprašanja, dokler mu ni moj namignil da nima pojma in naj se zmeni s šefico, ker on sploh ne ve za kaj ga bom rabila. Včeraj sta me debelo gledala tako prodajalec kot moja moška polovica, ko sem prodajalca prosila če mi poda termoskrčke, ker je ravno na lestvi in jih jaz ne dosežem.

Zdaj pa k bistvu tega vnosa. Termoskrčke! Krasna zadeva, ki se s pomočjo vročine skrči in objame materjal znotraj nje. Večno bom hvaležna K za tole nazorno razlago v Slovonskih technobah. Tole bo zagotovo rešilo del mučenja, da se žica tekom dela ne bi ruinirala. Res je da moje niso tako kul črne, ampak so barvaste, niso bile tako poceni ampak je prbl. tak paket kot njen stal 3,65€ v Bauhausu, ampak zdaj jih imam doma in če zadeva deluje jih bom naslednič nabavila ugodneje.


Za konec imam še čisto ženski namig. Ko začne sesalec delati sumljivo slabo in ko se vam zazdi, da bo čas za novo krtačo ker stara čudno drsa, ob sesanju ropota in jo je nekam težko porivati sem in tja, vzamete komplet izvijačev (ki BTW niso namenjeni za nič drugega kot mala gospodinjska popravila, ne za ustvarjanje), poiščete primeren križni izvijač, odvijačite dva ali štiri vijake na dnu krtače, odstaranite spodnji del krtače, poberete ven neverjetno svinjarijo ki se je nabrala v krtači (sploh če gostujete mačke), zavijačite nazaj (pomaga če vse delčke, ki jih ni veliko, za vsak slučaj zložite enega zraven drugega po vrstnem redu) in krtača je kot nova. Lahko pa se po damsko spakujete, pokličete servis da to naredijo oni, vam ne povejo kaj so naredili in računajo kot taveliki.

9 Comments:

spela said...

He he vixi, si pa faca. :D

A potem se take stvari ne dogajajo samo meni? :)

Najbolje pa je, ko ti potem, ko jim dopoveš da bo stvar zate, začnejo razlagati kako deluje stvar, kako kaj skupaj zložiš, itd. (ti imaš pa tako ali tako v mislih popolnoma drugačen namen uporabe zadevščine, ki jo kupuješ in že v glavi konstruiraš nov izdelek; najbrž z dvema kvadratnima metroma izolacije za streho res ne bom podstrešja prenavljala ;)). Hujši so kot učitelji v osnovih šolah. In ko potem prijazno razložiš, da se boš že znašla, ti odvrnejo: še vsaka je tako mislila. :s Grrrr.

VIXI said...

Hahaha, ja Špela, my point exactly :D Si me spomnila še na purpen, ki sproži podobne reakcije. Najprej prepričanje, da ga kupuješ za "moža" oz. za mojstre, ko poveš da je zate, pa sledi razlaga, kako vstaviš novo okno v odprtino :S Prej sem še zgledala kot da ne znam do pet šteti, potem pa se mu naenkrat zdim kvalificirana za stavbno pohištvo...

Sonja said...

Jaaa, vredno ogleda in branja :) Sem se prav prijetno nasmejala, kar med službo pošteno paše. (Pa ne povedat šefu, da tole med službo berem :) )
Takih peripetij imamo verjetno vse kar dosti za sabo.
Popoldan pa si še enkrat preberem navodilo o sesanju.. enkrat ko ne bo nikogar doma, da bi se polulal od smeha :)

Ana said...

Tudi meni grejo lasje pokonci. Ker blondinka v DIY trgovini ali kaj podobnega res ne ve kaj dela.
Nazadnje sem šla k serviserju šivalnih strojev, ker mi je bobenček počil. Povem, da bi rada novega in gospod začne. Jaaaaa, pa ne vem ne vem, če boste ha ha ha vi to znalaaa. To je pa kr težko, najbolje da celo mašino prinesete meni in bom jaz to pogledal, to ni tako enostavno, je treba mašino odpret... In po nekaj minutah pregovarjanja, mi je le prodal bobenček (to je po njegovih besedah ''srce mašine''), sem šla domov res malo skeptična ali bom znala ali ne. Ampak, ker že celo življenje živim ob orodjih, ob kladivih, 1001 šraufncigerjih, mašinah takšnih in drugačnih, ki sem jih kdaj pa kdaj tudi uporabila, sem si rekla, da bom ta pof... bobenček pa že znala notr dat. In se spravim za mašino in ugotovim, da je stvar samo v tem da odmakneš hakelček, ki ga drži not, vstaviš bobenček, zatakneš kahelček nazaj in to je to. Potem sem pa izinata še razstavila mašino, jo naoljila in sestavila nazaj.

Včasih je bolje da v trgovini stvari poiščeš sam, ker če vprašaš imaš skoraj več dela in porabiš več časa. Ali pa se še malo poigraš, da res za moža kupuješ in da sama nimaš pojma, and have a lough with it.

storyteller said...

Zelo uporaben nasvet! Hvala, Vixi! :)

(PS: Sem se končno opogumila in pustila sled na tvojem blogu še jst!)

VIXI said...

Vidim, da se nam to konstantno dogaja. Zdaj ko sem dobila servirano še to da ne morem sama odtegnit platišča na avtu, če je bil zašraufan s tistim bzzzk-bzzzzk, mi je jasno tudi, da se ne bo nič spremenilo :)
No ja ZDA imajo temnega predsednika. Me veseli, vsaj nekaj se spreminja ;)

Storyteller, nasvet bom napisala še kakšen, ker vidim kako prav pridejo. Ne vem pa zakaj tudi jaz samo okoli tvojih Bedtime stories hodim, brez komentarjev. Se bom popravila (trenutek za kratko zrdevanje)

dkivi said...

hehehehe,ko midva s škrgo zavijeva v merkur (btc),gre ona na levo,saj veš gospodinjsko orodje tipa unior ipd. jaz pa na desno,hm mogoče pa se bo v vrtnem centru našel kak zanimiv hibrid orhideje :D
lp dkivi ;)

VIXI said...

dKivi, vidva sta popoln par, to mi je všeč :D

Darinka said...

Ej, Vixi, a veš, da sem prav ponosna nase! To s krtačo mi je uspelo enkrat odkriti čisto po naključju, ker ni šla več nikamor. No, ugotovila sem, da je po čudežu sesalec sploh sesal.
Ja, orodje je del gospodinjstva, včasih res ne gre v nedogled čakati, da si moški zaviha rokave.

Pozdravček od mene :-))

Zakaj že sem popolnoma spregledala tvoj blog?
Najbrž zato, ker vsake toliko časa živim na drugem koncu sveta :-)