petek, 15. avgust 2008

Love cats. Always.

Do jajc še nisem prišla in bojim se da jo bo zapestnica popihala prej, preden si bom vzela čas za kuhanje enga jajca v trdo. 8 minut, če sem si prav zapomnila. Sem si res? Da ne bom slučajno morala v kuharico pogledati ali obletati kulinarika.net za ta podatek. Ne, ne nisem ena tistih, ki ne znajo skuhati niti jajca, nasprotno, kar nekaj jedi obvladam v kuhinji, ampak spomin imam pa kot zlata ribica včasih. Če jajce v trdo kuhaš le enkrat na leto - za veliko noč, je to podobno kot premikanje ure naprej in nazaj dvakrat na leto, na kakšni zakomplicirani digitalni uri. Od spomladi do jeseni gladko pozabim kateri gumb je že treba držati in katerega pritiskati, da gre ura naprej.

Razlog tiči tudi v tem, da me je trenutno nakit spet malo spustil, z izjemo vixtinskih obeskov. Čopič se zadnji čas kar lepi za moje prste, das masa se dere name vsakič ko grem mimo kovčka s potrebščinami - vzemi me, povaljaj me, zapiči vame palčko za ražnjič... Kaj pa hočem? Odprem skicirko, pobrskam med risbicami in nastaja.

Ena za Mačjelovkino stojnico. Stojnica bo del Rokovega sejma v Dravljah na Trgu sv. Roka (Župnija Dravlje, Vodnikova 279), ki bo potekal od 16. do 17.08.2008. Mačjelovke bomo imele stojnico le v nedeljo 17.8.2008
Ena za srečelov za mariborske nedonošenčke.

Dva "Homewarmerja" kar tako.

Ko bom ugotovila še zakaj mi nekatere slike tako grdo nakocka, bom pa sploh zadovoljna.

Nikakor ne bom pozabila Josepha, člana družine okrog katere se trenutno moj kreativni svet vrti. 4 cm ga je skupaj po višini.

Male mačkice čakajo trakove iz Kitajske, na katere jih bom obesila. Kitajci nas bodo požrli. V resnici so njihove cene več kot ugodne...

2 Comments:

dekca said...

Vsekakor vredno ogleda - kreativna raca --> ustvarjena maca! Se zagotovo še kaj oglasim, pozdravček,
J

matilda said...

Absolutno je bilo vredno ogleda:-)
Zanima me ali se te lepe mačkone in mačkice da kupiti še jke razen na občasnih sejmih.