nedelja, 10. maj 2009

Ura brez kazalcev

Ko ura brez kazalcev noče šteti ur,
je ura vseh ljubimcev, ura avantur,
saj ura brez kazalcev časa ne prizna,
je najbolj čudna ura kar jih svet pozna.
Ta ura brez kazalcev dela le tik tak,
tedaj ko sije zora ali pade mrak,
in taka čudna ura je zaljubljeno srce, ki gre in gre,
ko ljubi, ljubi, ljubi še in še.
Tesno, tesno objemi me sedaj,
o malce njih lažeh mi šepetaj
In znova spet srce naviješ mi,
za leta drugih lepših srečnih dni
Ko uri brez kazalcev nikdar koncev ni,
ko pa vendar ne šteje dnevov in noči,
saj tale čudna ura je zaljubljeno srce, ki gre in gre
ko ljubi, ljubi, ljubi še in še.

(Avtor besedila: Nino Robič)

 

Nastala je po izjemno kul skici (čisto resno) in se je, zaradi neposrečene izbire barve, spremenila v kitajski kič. Morda pa le potrebuje kazalce.

cat clock (Small)

[Mačke imajo dišeče tačke pa tople srčke in mrzle smrčke, kosmata ušesa in okrogla telesa, predejo tiho in so dobre za psiho. In pravzaprav cel dan spijo.]

14 Comments:

Nina said...

meni je tale pesnica tako všeč:))))

in tale urca:)))prekrasna:)))

in ja mačke spijo celi dan:))

Marija - Marička said...

Meni je pa ta urca čist všeč in mi sploh ne kaže na kakšen kitajski kič, prej na ljubke zaspane mucke ;)

Marna said...

Kako je lepaaaaaaa!
Napis pa je oh in sploh!!!

Simona said...

:) Kako je luškana!

spela said...

Kakšna kul ura! Tudi jaz bi jo imela, če ne bi imela kazalcev, ki tiktakajo.

MarikaGabez said...

Super je!

bučka said...

Lepa, prisrčna :-)))
Idej ti sploh ne zmanjka.

Snežinka said...

Ura je zelo luštna, je pa res, da bi mogoče v kakšni drugi barvni kombinacija bila neskončno lepša.

VIXI said...

Ja, v drugi barvi ali pa samo bolje izbrani kombinaciji. Mogoče bi lahko zraven še kaj razmišljala in ne na vrat na nos kar nekaj malala, kljub čisto dobri skici :D

K said...

Aja, pa tvoje mačke obožujem, saj tega mi ni treba niti napisat, ne?

K said...

Napis je popolnoma genialičen in 100% resničen. A se ga sme citirat? Ga znam že skoraj na pamet :)

matilda said...

Muce so brezčasne tako kot ura brez kazalcev. Muce preprosto SO; in ko jih gledaš, se jih dotikaš, jih poslušaš so čista energija. Čisti balzam. Vernel nima pojma!;-)

k a t j a said...

prav prisrčna je, tale ura. barva je pa pepermintna. :)

Sonja said...

Hehe, sem kar pet začela in zdaj ne znam nehat :) Hvala za besedilo.
Urca je pa taka, malo odpuljena, ampak dobra :) Pač nekaj posebnega.