petek, 15. maj 2009

Vixi naprodaj!

Danes sem končno prišla do mesta in odnesla zalogico izdelkov v trgovinico Ika.

Ika je resnično nadprijetna trgovina. Prijetno jo delajo polne police in stene slovenskih izdelkov. Izključno slovenskih izdelkov. Slovenskih unikatov. Prijetno jo dela tudi lokacija v starem delu mesta Ljubljana in starem delu mesta Škofja Loka. Nadvse prijetno jo dela tudi energija lastnice Ike in njene hčerke Ive. Ika je lahko obisk svojevrstne galerije ali z nadvse prijetnim klepetom pospremljen nakup.

Čudovita Anina Fensišmensi ponudba

 [fotografija je z internetne strani trgovine Ika]

Zanimiva DudaKunda za katero stoji ena sončna Urška h kateri ob četrtkih zjutraj hodim na KundaJogo. Z omare visijo dobre vile.

 [fotografija je z internetne strani trgovine Ika]

Vse ima svojega pridnega, talentiranega avtorja in vsak šepetaje pripoveduje svojo zgodbo

  [fotografija je z internetne strani trgovine Ika]

 

In kaj je Vixi tam pustila, da bi lahko grelo vaše stene in vrata? Sneak peek:

ika_earth (Small)

ika_color (Small)ika_pupe (Small) 

Jasno da vas iskreno navdušeno vabim v ta mali ustvarjalni raj. Trgovinica ima nadvse prijetno karmo.

13 Comments:

Saša said...

Noro. Take trgovinice so tako luštne za prebrskavat. :)
Tvoji izdelki so pa prav čudoviti. Želim ti, da bi vsi tvoji izdelki kmalu našli nove domove.

k a t j a said...

a tolk zadevic si skrivala! sem mislila, da so ploščice na pavzi. super so. :)

dunja said...

Hodim tja očke počivat, bi še večkrat, če mi ne bi bilo nerodno ;)))
Vixi, tvoje ploščice so pa... aaahhhh

Helena said...

Iiii, kakšna trgovinica z dušo! Bom morala kaj v Ljubljano ali Škofjo Loko :) Tvoje ploščica pa so ... aaahhh - kot je Dunja napisala :)
Želim, da bi hitro našle mesto v kakšnem toplem domu.

mojcej said...

trgovinica je zakon. če bi imela odvečno mizico in stolček bi v njej z lahkoto vsako jutro pila kavo. urška je res sonček, mhm :)
vixi je bila pa tudi (kot vedno)pridna, in sem prepričana, da bodo tisti, ki bodo prestopili prag trgovinice to opazili. bravo, pupa moja. ponosna nate zelo.
nad-zelo :)

Pika said...

KončnO! Zdaj pa lahko v naš novi dom vnesem še piko na i ;)

K said...

A daaaaj, midva sva bila tudi včeraj tam :) Po moje, da pred tabo.

bučka said...

Čestitke. Kahla bo moja. :-))

matilda said...

Lepo, da bodo v eni od "mojih" trgovin zdaj tudi tvoji otročki.Komplimenti!

Marija - Marička said...

Ja, v takšnih trgovinah si duša odpočije.
Želim ti, da tvoji izdelki hitro dobijo nove lastnike ;)

VIXI said...

Hvala za vse pohvale in spodbude in vse takle :) Sem kar malo važna. Danes sem šla tja iskat nekaj za službeno darilce in je nadhecen občutek videti svoje stvari tam med vsemi živimi umetnijami. Odšla sem še z enimi hudimi ribastimi rozastimi lesenimi uhani zase :))

Avena said...

Prav res, paša za oči in dušo!

Meta said...

Pravzaprav so besede hudo okorna reč...posebej besede, s katerimi izražamo navdušenje. Toliko ustvarjalnosti, idej, pridnosti, pretanjenega občutka...saj sem rekla, da je navdušenje težko izraziti...jaz sem čisto preč!!

Meta