četrtek, 21. maj 2009

Kdor ne začne jutra na FRIŠNO je pussy!

Slogan, ki ga je podala moja PR uslužbenka se mi je zdel dovolj dober, da z njim začnem objavo. Zdi se mi, da slogan tudi nevarno prikazuje kruto resnico izjave da je vsa umetnost propaganda, ni pa vsa propaganda umetnost.


Tole objavljam samo zato, ker računam s tem, da takorekoč nobena od udeleženk velike darilne igre na srečo, ni prebrala navodil in ker ne bodo izpolnile pogojev, bodo diskvalificirane jaz pa bom ostala edina udeleženka, ki bo izpolnila pogoje in podala vse izjave v zakonsko določenem roku.
(v resnici ne kuham prav rada, obožujem pa kuharske knjige - opomba avtorja)


Predstavljajte si Bežigrajsko godbo (ker v njej moj žlahtnik igra... mislim da trobento) in moje glasno oznanilo Poloninega velikega darila, ki pa je po moje samo podtalno delovanje v upanju na Stepfordske kulinarične dosežke v Sloveniji.

PolonaP na Frišnem novem jutru podarja knjigo. Žrebala bo čez en teden, da se pa sploh uvrstite v žreb, pa morate izpolnit še kup zahtev.

Zdaj grem pa napisat še verižno pismo in obesti transparent nad Linhartovo. Ha, beat that.

5 Comments:

polonap said...

kroh, kroh, kroh, he, he, hik...
Banana v grlu, ostanki banane na zaslonu.

mravljica :: little ant said...

Čeprav zelo rada puščam svoje mravljinčje sledi (beri: komentarje) na FRIŠNEM, sem se pri tokratni objavi vzdržala. Ker (ena) sem vsaj pri tistih avtorjih, ki jih razumem v njihovem jeziku, bolj mahnjena na izvirnike. In (dve) ker bom s svojim nesodelovanjem povečala šanse za zmago tistim, ki si to res želijo. Torej, želim ti, da se ti po vseh tvojih načrtih, megalomanskih akcijah in ugodnih zvezdnih konstelacijah zadeva posreči!

storyteller said...

Držim pestke, Vixi! :)

janja said...

hihi kako si me nasmejala :D

edina ravno nisi, najbrž pa bova morali polagati roke da bo polona lažje ocenila čigave ročice so bolj primerne za kuhanje ;)

matilda said...

Vixiiii, ko boš izžrebana (recimo da) a boš kaj skuhala, spekla, skup zmetala in nam to lično predstavila??? Daaaj!!! Knjigo sem prelistala v Lj (ker je naša primorska provinca takooo daleč od središča sveta in je še niso na osličkih dotovarili) in je noter kar nekaj zadevic, ki jih bom garant skuhala, ko bom imela hišo na Baliju...ampak čisto in samo zato, ker bo tam vse lepše izgledalo!