nedelja, 26. oktober 2008

Črna... je nova črna

Že nekaj časa spremljam čudovite stvaritve iz črne žice, ki jih spretno zvijajo dekleta na sosednjem forumu Nakit snova. Ko sem videla razglasitev finalistov iz natečaja za izdelavo nakita v duhu roza pentlje pa sem črno žico naročila takoj. Zapestnica pod št. 1 je namreč takšna, da bi si želela, da bi jo sama naredila.

FOTO: Igor Zaplatil, OPIS - predvidevam da od kreatorja: Srebrna roža, zapestnica z roza pentljo je izdelana iz debelejše posrebrene in tanjše črne žice. Osnovni fantazijski vzorci so se mi porajali sproti. Debelejšo žico dopolnjuje črna tanka nitka. Piko na i pa izdelku dajejo našiti detajli v srebrni barvi, zraven sodi roza satenast trak.
Tudi drug nakit in dodatki v finalu so pohvalno lepi in lepo izdelani. Ta ima vseeno v sebi tisto nekaj več, ročno izdelavo v detajle in pravi pink ribbon. Je ženstvena, damska in dostojanstva. Vstaja iz črnine in cveti srebrno. Čudovita se mi zdi.
Seveda ne znam in za tako oblikovno zahteven izdelek nimam dovolj prakse, niti potrpljenja.

Žico sem naročila pri Hobby&Art-u v Kranju, kjer večkrat kaj naročim, saj so prijazno hitri in ugodni v mejah normale. Torej, žica je barvana bakrena žica, kar seveda spet pomeni, da je treba biti s kleščami nenormalno pazljiv, saj baker zelo rad posije izpod barve. Vseeno je manj bojazni da bo izdelek čez nekaj časa izgledal oksidiran in plehnat, kar se zgodi pri posrebreni žici. Izdelek je daleč od kvalitetnega, saj je bila nuja da poskušam na hitro nekaj narediti, da vidim efekt, prevelika. Kljub temu na dekolteju izgleda fenomenalno. Trakec iz organze mu doda še nekaj malega damskosti. Mislim, da bo nastalo še kaj roza črnega.


Včeraj sem izdelala štiri smisle življenja in jih imam za nekaj časa dovolj. Vmes sem končala še nekaj drugih ploščic in tukaj vam bom privoščila samo par novih motivčkov, s katerimi sem bila tudi jaz zadovoljna.


Imam ustvarjalni vikend. Človek bi mislil, da bom ustvarila več...

10 Comments:

NatashaMay said...

Uau, vixi! Sem vesela zate in za vse nas ostale, ki občudujemo tvoje delo, da si odkrila to črno žico. :) Res je prekrasen obesek. Ploščice pa kot vedno čudovite in ta jazbečar je sploh lušten. Ko boš začela pa rottweilerje delat, mi pa povej. :)

Lp, Nataša.

Moni said...

Prekrasen izdelek si naredila s črno žico! Seveda nesmem pozabiti pohvaliti tudi ploščice, ki so fenomenalne! Lp, Moni

k a t j a said...

same lepe stvari izdeluješ!
take tople, srčkane, si kar predstavljam, kako oživi vsak domek, v katerem potem visijo te ploščice.

obesek je pa tudi lep. in zanimiv. še veliiiiko ustvarjalnih vikendov ti želim. (:

_katka_ said...

Hm, ne maram niti črne niti roza. Ampak tole me pa lahko še spreobrne :) Čudovito!

K said...

Zelozelozelovšeč obesek. Res zelozelovšeč. Mega kombinacija črne in roza.
(Na kleščah se za zaščito obnesejo termoskrčke, da ne zdrsaš barve, preizkušeno.)
Bye, Kitty

Anonymous said...

Uaaa, čudovit obesek, zdaj bodo šele težko gledali v oči, he he..
Ploščice so pa itak zakon, vsa Slovenija se jih že loteva po tvoji zaslugi:)

Pozdravček, Dekca (neprijav.)

VIXI said...

O hvala, hvala, hvala :D Lahko vsaj normalno sprejmem pohvalo, ker je obesek tudi meni všeč, razen vsega kar mu manjka in sem že omenila seveda...

To da se cela Slovenija spravlja delat ploščice me zelo veseli, da se pa pol od te Slovenije nedomiselno loteva enakih mačkov, pa ne več tako zelo ;)

spela said...

Oooo, vixi je pa ponovno na žici. :) Obvladaš!

Meni tale črna žica sploh ni všeč, ker se mi zdi, da jo barva naredi mičkeno gumijasto in jaz z njo nisem nikoli uspela biti do take mere natančna, kot bi želela biti. No, pa še dovolj tanke nisem nikjer našla.

Mene tole žičkanje sploh več ne pritegne. Izdelki se mi zdijo prekrasni, ampak da bi se jih spravila delati pa ne.
Sem pa po brskanju po predalih našla žičkaste stvaritve izpred pol leta ali pa še več, ki jih sploh še nisem fotodokumentirala.
Lena sem kot fuks. :$

Avena said...

Paša za oči. "Žice" so mi všeč kot izdelek, sicer pa do nakita nimam kakšnega hudega odnosa, ploščice so pa prisrčne vsaka po svoje. Kot vedno.

Anja-Crafty said...

krasno!! obesek sem komentirala že na otočku, ker je res damsko.fensi, roza-črna kombinacija pa itak raztura :)))

za ploščice pa... tisat z angelčkom je na stil tako moja :))) bom ponavljala, da veš :)))