sreda, 21. januar 2009

The best things in life are free

In prav škoda je, da se od njih ne da živeti.

Dve zlati punci sta me obdarili s prikupno nagrado, nagrado za to, da dam ven kar se nakopiči in včasih iz tega nastanejo kaka dobra dela, za to, da nastaja Kreativna raca, ki je štartala kot eksperiment in podlaga neki čisto drugi stvari. Pravila podeljevanja "fajn blog" nagrad gredo nekako takole - objavim link od podeljitelja nagrade in nagradim štiri bloge po mojem izboru, jih nalinkam in povem zakaj sem jih izbrala. To res ne bo težko, kar nekaj super ljudi piše bloge in jaz jih precej redno spremljam. In jaz lahko nagradim osem blogov, saj sem dobila dve različni nagradi. Dela pa s tem kar nekaj, kar seveda pri rahlo leni Vesni sproži nekaj godrnjanja v brado, a ker vas res rada berem, bom linkala in razlagala že očitno.



Prva je bila Urška in pravi:
Ni napisala zakaj a previdevam, da najde kaj zase, kot jaz pri njej. Spremljam precej več pisarij, kot jih imam označenih. Plazim se z linka na link, z bloga na blog. Oglašam se samo v nekaterih, če bi se hotela v vseh, bi lahko počela samo to. Urška dela krasne scrapbooke, letošnji koledarji so vsekakor vredni ogleda in kadar šiva figurice, šiva ljubko.


V kategorijo "Rada pokukam" bi pri meni vsekakor spadali:
Sonja ustvarja. Veliko stvari razloži v svojem blogu, deli sto in eno craft zadevo/pripomoček/trgovino s svojimi bralci in poteši tisti roza delček mene, ki ga ne spuščam vedno na plano. Sonjo tudi v živo poznam in mi je všeč, da je veliko nasmejana.
Janine stvarjalne drobtinice. Jana se loti vsega, vse jo pritegne, vse krasno uspe in nima obstanka ob eni tehniki. Zelo se potrudi s fotografijami. Rada pogledam kaj je novega pri njej.
Slovonske technobe. Poleg ustvarjanja K., ki je tudi polna dobrih nasvetov, me vedno znova pritegne izbran in malo wierd okus Slovona, ki pomaga ustvarjati ta trojni blog.
Črtast Špelin blog. Špela je veselo bitje, veliko ustvarja, na več področjih. Deli ustvarjanje, svoj vsak dan in recepte. Tudi v slikah.





Druga, Gordy je mnenja, da zaslužim:
Gordy v svojem kujalniku, pardon v kujalnici, piše o marsičem. Všeč mi je, ker se mi včasih zdi, da nimava nič skupnega in potem ugotovim, da imava, marsikaj. Njena razlaga zakaj je izbrala mene, me je več kot razveselila in naj povem, da Gordy zna narisati mačko v parih potezah in to takšno, ki se je Vixi še ni lotila - s klobko volne.

V ta del bom "nominirala" bloge, ki so zame več kot le blogi, predvsem so nekaj drugega kot klasični craft blogi.
Dnevnik zavetišča Horjul. Polona odlično piše. Blog se iz informativnega dnevnika zavetišča nemalokrat morfira v osebno izpoved med vrsticami ali pravo humoresko. Večkrat pusti solze v očeh, ne nujno žalosti, tudi besa. Tudi smeha. Obvezno in redno spremljam.
Kolibri. Kaj me je pritegnilo pri njej ne vem. Malce skrivnosti. Domišljija. Okus po dežju v njenem pisanju. Fotografija. Sanjarjenje. Najbrž vse to, še posebej pa me pritegne to, da ima v vsem tem še kreativno žilico, ki ji kar sili na plan. Spominja ma na nekoga...
Fensi Šmensi. Ana me je s svojim pisanjem in šivanjem prevzela kar takoj. Zelo barvito pripovedovanje o marsičem kar me zanima, pa si ne vzamem časa. Krasni povzetki potovanj, raziskovanj, trgovin in razstav. Stil, ki mi je všeč in si samo pobožno želim, da bi ga tudi imela.
Frišno novo jutro. Naj priznam, da sem ta blog odkrila danes, v Urškinih komentarjih? Prebrala na dušek za nazaj in se navdušila nad spet malo drugačnim okusom in drugačnim ustvarjanjem. Odličen stil pisanja. Frišno.

Za nekatere bloge nimam pojma kdo za njimi stoji in tudi to jim daje svoj čar. Želim si, da bi lahko vključila še nekaj blogov, ki mi dražijo čute, kulinarični, poetični, nekateri zelo osebni... Naj bo to to zaenkrat. Moji najpogosteje obiskani so na levi v stolpcu, nekaj pa je takih do katerih dostopam preko komentarjev ki jih pustite v moji raci ali so favoriti mojih favoritov. Ko bi le imela čas, brati vas vse zanimive, cele dneve.

Moram zdaj res še narediti cel krog in povedati mojim biserom, da so si pri meni zaslužili neformalno nagrado za svoje pisanje?! Ah, no prav.

7 Comments:

K said...

Najlepša hvala za tvojo oceno najinega bloga. Veseli me, da je taka, kot je. Tvoj blog feedam v feedreader in tam bo tudi ostal. Zdi se mi, da je v dobri družbi ;)
In spet imam domačo nalogo, kaj?

VIXI said...

V resnici se ne bom nič vznemirjala, če "nagrade" ne bodo potovale naprej :) Nihče naj ne jemlje tega kot domačo nalogo, samo moj poklon.

Jana said...

Tvoja pohvala zelo lepo dene, Najlepša hvala.Si mi polepšala ta deževen, siv dan.

Opisala si me, kot bi poslušala mojo mami. Tudi ona pravi, da nimam nikoli obstanka. Kaj čem,če mi nekaj ne predstavlja več izziva, mi ni več zanimivo, postane dolgočasno, enolično.
:)

polonap said...

oooh, hvala.
To so pa same lepe besede.

In vračam kompliment. I DO like your blog.

Si grem kar kavo naredit, preden bom z užitkom počekirala ostale linke...

anahribar said...

Hvala za nagrado. In kako prisrčen opis :)
Vsekakor bom nadaljevala tvojo pobudo in naredila seznam, mogoče še kake tudi, ki jih spremljam, pa jih nimam v povezavah.

Tudi jaz se tu z veseljem napasem in na vixi etsiju tudi.

lp

Spela said...

Ooo...kakšen kompliment :) Hvalaaaa vixi :) Si mi polepšala dan :)

k a t j a said...

da se ti še na tvojem spletnem koščku zahvalim. in tako lepo si me opisala, mene in moj blog.

sama nagrad ne bom podeljevala, blogi, ki jih občudujem, so razporejeni v posebne kolonce. in pregledam jih vsak dan večkrat.

super si, vixi, upam, da boš imela vedno dovolj idej in zagona za še veliko lepih ploščic! :*