petek, 16. januar 2009

Pometanje pred pragom

Že včeraj se mi je v glavi, na poti domov, spisal današnji vnos. O pometanju pred domačim pragom, o slovenceljnih in njihovi grdi navadi pljuvanja. Pljuvanje kot nacionalni šport. In ovčereja. Zelo slovensko. Narejeno v Sloveniji.


V pljuvanju po pločnikih, bi zagotovo našla kak narod, ki to dela bolje od nas. Slovenija postaja drama queen vseh držav. Dajmo delat dramo iz vsega. Kdo bo tokrat kriv, za to ker narod ne zna vozit, ne pozna prometnih znakov in vsesplošno ne razmišlja? Naj bodo komunalci, ker snega je tako malo, da je težko kriv za to. Ovčje komplekse gojimo in negujemo lepše, kot Zelandci svoje ovce. Na cesti je sicer nekaj snega in malo drsi, ampak nihče nam tega ni povedal! Ni bilo znaka in nihče nam ni dal pisne prošnje, da vožnjo prilagodimo razmeram. Ampak na Kozarjah je pa display in na njem piše "POZOR, SPOLZKO!". Tukaj se bomo pa ustavili, saj znak lepo pravi, da tukajle je pa spolzko. Ha in ta isti display je kak mesec nazaj opozarjal "MEGLA! FOG!". Žal se je znak motil in je bila megla samo od Kranja do Golovca, od Ljubljane do Logatca pa niti meglice. Ampak... Če znak pravi da je megla bo že držalo, torej moramo takoj prižgati vse delujoče meglenke, ki jih avto premore. Če ne drugega, da se pohvalimo z njimi, mi ki imamo za dodatno opremo.

Ah še to, če te na tastari Linhartovi spuščam, je to zato, ker imava oba znak in ti si desni, ker je diagonalno obrnjen ovinek prednosten in ne ker si mi simpatičen, ker jaz kamela ne znam vozit ali ker čakam, da se svet začne vrteti v nasprotno smer. Čakam te zato, ker sem za razliko od tebe prebrala CPP, očitno poznam en znak in eno pravilo več kot ti, čakam te, ker imaš prekleto prednost.


...


Preden se mi brez kave spet dvigne pritisk. Ko sem prišla z našponanimi živci domov, me je čakal convo na Etsy-u:

You are in my treasury, little Ana!
:) Maryse

Maryse mi je polepšala dan. Še naprej bom pometala pred svojim pragom in še naprej prezirala mahanje z metlo tistih, ki doma smeti rinejo pod tepih. Hvala Maryse, za primerno, naravno dozo pomirjevala.

6 Comments:

spela said...

Vesna, tvoji Ani čestitam za uvrstitev v treasury! Držim pesti, da bi se še veliko tvojih izdelkov znašlo v njem!

dekca said...

bravo vixi in njena ana:)

dekca said...

uf, tepihi, preproge, pragovi, težka tema. veliko packarije in malo takih, ki imajo moč se spoprijeti z njo. super, ker si med njimi!

Jana said...

Pometati je baje veliko lažje pred tujim pragom kot pred svojim. Čeprav ne vem kako bi me sosed dejansko pogledal, če se mu z metlo znajdem pred vrati. :) Ceste - ja groza, kot da ne bi nihče delal CPP-ja.
S teboj sem vesela, ker te je Maryse uvrstila v svoj treasury.

Urška said...

čestitam!! občudujem tvoje pisanje in ga vedno z veseljem preberem . o tvojih umetnijah pa raje ne bi - pa vseeno - ČUDOVITO!!!

aja, na mojem blogu te čaka majhna nagradica :)))

gordy said...

Najprej čestitke tvoji Ani! Saj si tak mali zakladek to mesto tudi zasluži!

Napisala si: "Ovčje komplekse gojimo in negujemo lepše, kot Zelandci svoje ovce."
Joj, ko bi jih le znali prodati! Kako zelo bogati bi bili!
Ali pa fovšijo...

Upam pa, da ti lahko čisto malo tudi jaz polepšam dan... Pokukaj sem... Cenim tvoje delo!