petek, 9. januar 2009

Mačja hiša

V Sloveniji se v letošnjem letu pripravlja projekt Mačja hiša. Novica me je seveda blazno razveselila. Mačja hiša bo mačja deklica za vse. Bo mačje zavetišče z veterinarsko oskrbo, center za osveščanje in organizacija za poenotenje in posodobitev standardov na področju oskrbe domačih mačk. Vse to bo, upam, in še več. Od kar spremljam mačjo problematiko, oz. problematiko domačih živali, se je že marsikaj premaknilo in kar nekaj nevednežev sem gledala spreobrniti se v odgovorneže, tudi sebe. Zagotovo je nekaj takih, ki se jim zdi, da preveč "pozornosti" posvečam mačkam. Da se okrog mačk moj svet vrti. Še daleč od tega sem in še kar nekaj let mi manjka do stare sitne babe s petnajstimi mačkami v hiši. Vsi, ki se spravljajo nad nemočne so zame nekoristni in le breme proračunu, pa naj so ti nemočni mački, psi, narava, ženske ali otroci, lahko so bengalski tigri ali samo piflarski najstniki.


V upanju na manj mačjih trupelc, se veselim projekta in seveda bom poskušala na kak način pomagati. Donirati. Beliti? Ustvarjati. Moj prvi skromen doprinos je Čombe. V trenutku ko sem začela brati informacijo o hiši se je pojavil v glavi in na vsak način hotel ven. Skicirala sem ga in potem kar iz glave zrisala v Corelu. Mislim, da zajema veliko tega, kar hiša bo. Poulični mačkon na varnem, pod streho, na toplem - kar nakazuje to, da se iz hiše "kadi". Tople barve so bile želje mater projekta in v resnici logo v teh barvah krasno deluje. Opazila sem, da bo logotip problematičen pri barvastih, "neflehastih" podlagah in okrog tega bom še potelovadila takrat ko se bo pokazala potreba po tem. Mogoče bi se poslužila kar preprostega trika in v takih primerih celo kompozicijo podložila z belim pravokotnikom... Kakorkoli, za prvo predstavitev se je malo mudilo in po prvi objavi na mojpes.net-u, ponosno še jaz predstavljam Mačjo hišo:

10 Comments:

Sonja said...

Jaaa, vredno ogleda :) Super je tale Čombe, zadovoljen, varen.. Tak kot naj bi bil vsak muc, pa čeprav je nikogaršnji, brezdomen.
Če bo kaj pomagat, bom zraven :)

gordy said...

Vixi, neverjetna si!
In kot vse tvoje mačke, je tudi tvoj Čombe prekrasen!

Urška said...

Krasno, tako ideja mačje hiše kot logotip!

VIXI said...

Sem vesela, da vam je Čombe simpatičen in upam, da dobro predstavlja hišo :)

Tudi meni se zdi ideja fenomenalna!

Marna said...

Krasen logo! Vsa čast za vse tvoje ideje!

Urška said...

Bravo - krasen Čombe in krasna Vixi :))))

Zofija said...

Krasen je...edino ime mi ne gre...brez zamere...ampak...Packo ne more bit, a ne? Vem, da ne bi smela napisat, ampak kaj ko mi že dva dni to hodi po glavi.
Brez zamere, draga Vixi.

VIXI said...

Zakaj bi zamerila že? Čombe je dobil ime po Čombetu iz mačka Murija, tisti Čombe, ki nastavlja mačje bombe ;) Na prvi skici je bil črno-bel progast in je bil čisti Čombe.
Čombe je nehal nastavljati pasje bombe, se lepo počesal in postal oranžen :P

Na Paca se velikokrat spomnim, sploh ob vseh oranžnih mačkih, ki me obkrožajo zadnje čase, še posebej, ker imam enega takega doma, ki ima tako kot je imel Pac, FIV. Me pa zelo veseli, da se ga spomniš tudi ti :*

Anonymous said...

Čombe je krasen. :)

Polona

Jana said...

Slikica je res prisrčna in res sem vesela tega projekta, saj sem sama oboževalka muck (tudi sama pobiram po cesti vse kar kliče na pomoč) in tale majhna bitjeca so lahko res vesela, da bo za njih poskrbljeno, pa še mi bomo lažje spali. Hvala!!!