četrtek, 29. januar 2009

Samo na hitro

Nič nisem naredila. Prav nič. Skicirka se sicer polni, ampak, da bi pa kaj meso postalo... Pa bo, tale vikend, pa če se na glavo postavim. Eno kul gnezdo in en čuvajoči angel. Bo. Mora pravzaprav.


Všeč mi je, da mi preprečite izgubo vere v ljudi. Všeč mi je, da ste prijazni, da iz teksta vidim, da ste nasmejani. Da mi pišete samo zato, da poveste, da je bil dan za trenutek bolj barvit in bolj prijazen. Čisto malo tudi zaradi mene. Da me delite naprej, tudi med otroške duše. Včasih zgrizem del svinčnika ali še raje, odgriznem radirko, ko razbijam glavo in iz nje iztiskam vijuge na papir, ki postajajo mačke, gusarji, angelci, ptice. Besede. Včasih tako zelo intimno, vstopam v domove, otroške sobe in kopalnice, kukam v shrambo in razmišljam o štorkljah, ki še letijo. In rastem.

Včasih pa, tako kot tale raztegnjen januar, gledam v zrak.


Na hitro sem napisala, kot da znam kaj narediti na hitro, razen pospraviti in pomiti kopalnico. Hotela sem na ogled postaviti nov banner in avatar mojega Etsy kotička. Etsy people mu dajejo same pozitivne besede na forumu. Jih je vreden? Vesela bom vašega mnenja.



In da pohvalim tole mojo punco Ano, tokrat jo je ShaShaAnn uvrstila v svoj Treasury, Treasury "podcenjenih", ki bo na ogled do sobote.
ShaShaAnn riše čudovite ilustracije.


Tole je na hitro, vixiway.


8 Comments:

Tršička Lea said...

Etsy people imajo čisto prav.

Ne bom lagala, milo se mi je storilo ob današnji objavi. But in a good way! :) Pošiljam ti veliko sončka v tvojo smer!

Suzy said...

Sem šla pogledat to stran. Všeč mi je. In čestitke za uvrstitev med top 10 ( saj je nekaj v tem smislu?:) ) Cene pa so v dolarjih? To me je pa malo začudilo, ker sem vajena EURov

polonap said...

hej little vixen!
Lisička, sem šla takoj počekirat tvojo etsy stran.
lepe barve, dober tekst. In hudo duhovit "nisem kriv".

a boš enkrat razložila kako deluje ta Etsy thing?

VIXI said...

Tršička Lea, ja tudi nate sem mislila, ko sem tole pisala :)

Suzy, ameriška stran, ameriška valuta. Etsy ima par "ameriških" kiksov, čeprav je namenjen worldwide. Se pa trudijo, tudi za nas international sellerje ;)

Polonap pa bi res lahko naredila en vnos, posvečen delovanju Etsija. Dobra ideja, ker mislim, da je kar nekaj mojih bralk, ki sodijo tja. Ti definitivno sodiš tja s svojimi unikatnimi risbami - na karkoli.

Hvala za mnenja, so v veliko pomoč. Tudi kritik se ne branim. Predvsem bom vesela če bo kaka "anglarca" kako nebulozo v tekstu izpostavila (trenutek za zrdevanje)

Otok said...

toplo. krasno.

Spela said...

Že delaš kej? Vikend je tu? Sicer pa zadnje čase ugotavljam, da mi risanje po stvareh bolj prija, kot das masa :) No sej das bi mi tudi prijala, če bi mi ga nekdo razvaljal ;)

Definitivno še nisem vrgla puške v koruzo, kar se tiče das :D Se še iščem :D

dekca said...

Hoj. Jaz grem kar dostikrat na etsyija, če imam le čas. Odkrila sem ga prek tvoje račke in ko ga obiščem, vedno poiščem tudi vixico. Same lepe stvari, ki so več kot le to, ker imajo še tisto nekaj zraven:)
LP

Sasha said...

Ooo, mucaa <3 Kak zgleda prijetna, mehka, topla...in sivo-roza kombinacija je tak lepa.
Delaš mogoče tudi psičke?
V vsakem primeru pa me zanima, kje se da to v Sloveniji kupit...?:)