torek, 9. junij 2009

V hudičevih gatah

Gat se pravzaprav ne vidi. Ima pa hudičevo čepico. Tole si tudi najprijaznejše mačke kdaj pa kdaj nadenejo.

 mjavablo_tru (Small)


Potem te čakajo za vogalom in te špiknejo s sulico v rit. Ali napadejo košaro za perilo. Ali pod rebra ugriznejo vašo najljubšo sobno rožo. Praskalnik nima pogojev obrambe in resno jih lahko skupi vaš mehki copat. Takrat so v hudi nevarnosti vse posode s hrano in vodo na tleh.
Vixi vmes z neta zvleče kup PS brushev in iz Mjavablota naredi dramo

mjavablo_tru copy (Small)


Napad mine, kapa z rožički je zložena v predalu, roža se pomenljivo spogleda s copatom in užaljeno povesi nos, vi pa vdano, na kolenih, brišete razlito vodo po tleh. Izpod mehko okosmatenih mačjih lopatic že poganjajo angelska krilca.

10 Comments:

Urška said...

krasna slika in krasni mačkon, tudi ali še posebej in zelo tisti razpokani, ta dramatični :) o angelskem pa sploh ne bi, da ga ne zbudim pst ;)

Petra said...

ne morem se nehat smejat.... tok je dobr... prav vidim mojga Ozija ko zna takole Mjavablo pogledat in ga mjavablasto bixat... pol je pa že v naslednjem trenutku k angelček:) Bravo!

spelca said...

Kako dober je Mijavablo! Razpoke super popestrijo ozadje, zelo si se dobro spomnila.

Miži...srček je.

Marna said...

Si pa tole lepo zapisala. Hudeček je prav hudečevo krasen in angelček ... o, temu bi se pa zdaj z nosom zarila med dlake in se še enkrat (tako kot vedno znova) prepričala, da je to daleč najlepši vonj. :) Grem zdaj hitro mojega angedička iskat, da ga poduham. :)
Hvala ti za vse mačje zgodbe, ki sem jih deležna pri tebi. Me delajo bogato.

K said...

Hahahahahahaaaaa, ampak res, čist taki so!

Anonymous said...

Zakon! Krasen Mjavablo!
LP, Polona

matilda said...

Jezusmarijapapa šekdo! Kakšno detece. Kar milo se mi je storilo.

Saša said...

Dobra slika! Pa nasmejala sem se ob tvojem pisanju. Me je spomnilo na našo mačko. Ona bi bila pravi kandidat za Hudičevko.

k a t j a said...

jaz sem te tud pofočkala, da veš. ampak te ne omejim s 7, ampak naj se prsti ustavijo nad tipkovnico takrat, ko boš res vse "i love" zapisala. :) komaj čakam.

Riba said...

Kak luskan mucek. Ta pravi, seveda. Tudi hudicek je lep, ampak speci muc je lepsi :)