torek, 24. februar 2009

Muca copatarica

Ne. Samo copatarica, Vesna Copatarica. Tako ljubki so se mi zdeli, tako večen model, very Mary Jane.

Sredi noči sem morala iz zelo šumeče vrečke vlečt ven filc, zrezat krojček, odrezat filc in sešit vsaj enega. Sredi noči sem se spravila nad črn filc s črnim cvirnom. Brezveze najbrž razlagam, da sem šla spat objokana, saj sem oči utrudila do nezavesti in se v poltemi še zbodla parkrat zelo kvalitetno. Naslednji dan, na svetlobi, pa sem jih končala. In obrobila. In zdaj jim manjka samo še nekaj rožnato kičastega spredaj, ampak še ne vem kaj.

Seveda da sem ponosna. Kot prava copatarica sem ob sveči (to je pesniško pretiravanje), na roke, šivala majhne copatke. Pa sploh ne šivam v resnici, nikoli. Na roke, ste dobro prebrali? Na roke! Tudi nogic zanje še ni na zunanji strani trebuha in prav lahko se zgodi, da bodo nogice zahtevale modre povdarke na copatkih...

Sem omenila, da je postopek izdelave neverjetno preprost? Vseeno, tu so.


Kroj za tele modne mini čeveljce sem kupila pri preciouspatterns za slabe 4$. Best buy za lastno zabavo - super razloženo, postopek v slikah in kroj v več velikostih, v PDF formatu.

34 Comments:

Spela said...

Jih rezerviram (ene takšne) za vnaprej, ko bom noseča ;) Izveš pravi čas :)

Sonja said...

Kjut :D

Črno s črnim sukancem ponoči pa res ni noben praznik za učke :(

Pika said...

O kako cute :) Kaj pa za kake nogice, ki so že zunej? ;)

Tiara said...

Oooo... kaki luškani copatki, bi jih kar mela.

Suzy said...

Čudoviti so.

MarikaGabez said...

Tale Muca copatarica dela čudovite copatke.

Snežinka said...

zelo lepi:)

k a t j a said...

hvala bogu za take nemirne kreativne duše, ki jim spanec krati želja po ustvarjanju. :) in končni izdelek? zelo fleten in uporaben.

Maja said...

Vesna copatarica je prekosila ta pravo Copatarico. Enkratni so!!

Barbara said...

Ja, kok so krasni!!! Ko bom imela svoje otročičke... :)

K said...

Krasni picimici copatki z belo obrobico!

VIXI said...

Hvala, hvala :) Copatarici ljubezen do šivanke kar malo raste ob takih komentarjih :P

Zaenkrat je tole prototip. Ugotovila sem da je podplatek dolg okoli 9 cm, kar pravzaprav ni za mini mini dojenčke se mi zdi, al kako? Moram najti testnega dojenčka/zajčka :D

K - roza! ROZA obrobica!
Veš kako pravijo - if it's not pink it's not worth having... ;)

Avena said...

Iiii, luštni!

dekca said...

Fletno, fletno, pa upam, da te pošpikani prstki in pordeli učki ne bodo odvrnili od takšnih nočnih podvigov.

Zofija said...

ojej.ostala brez besed.
se postavim v vrsto....za male nožice, ki niti niso še pokukale iz trebuha.....
še dobro, da imam odtis male nogice, stare 2 meseca....9cm je veš ;)

Zofija said...

aha, dobro, da imam moža :))
pravi, da tale mali odtis ni star 2 meseca, ampak 6 ?!?!
glede po mojem spominu je bilo to res nekje med....hmmmm....3 in 5 :)

matilda said...

Copatki so so takoooo fensi in ne rabijo nobenih dekoracij... so preveč perfektno taki!
Bravo!!!

matilda said...

ježušček!!! zdaj sem pogledala še spletno stran nakupa vzorca...jojo, joj, joj:-D

Petkica said...

prekrasni so, škoda da je moj malček že prevelik :(. Sem si pa že kupila kroj za slinček, me je stran čisto prevzela!

Petkica said...

prekrasni so, škoda da je moj malček že prevelik :(. Sem si pa že kupila kroj za slinček, me je stran čisto prevzela!

SaSSy said...

How Cute!!!!

Maja said...

vixi - kako so pa ti copatki lepi ... si pa res prava Copatarica.

polonap said...

ooo, Vixy!

Jaz bi tudi mela take.
Pa za otroke tudi.
Pa za mačke.
Pa za psa.
za taščo pa ne, ampak še ene zame.

tako zelo ljubki

polonap said...

kdaj pa bodo, pravzaprav, nogice rabile copatke?

Pika said...

vixi - poleg mene speča 4.5 mesečnica ima podplatek dolg 8.5cm. Ob 1 mesecu je pa imela podplatek dolg slabih 8 cm.
Da boš imela za orientacijo ;)

VIXI said...

Copatarica je neizmerno hvaležna za podatke o velikosti malih nežnih nožic :)

Nogice katerim so bili namenjeni pridejo šele julija, torej bodo ravno za v jeseni. Prihajajoče nogice, se ne nahajajo v mojem trebuhu, da ne bo pomote. Pri meni namreč ne bi bilo variante, da rabijo modro obrobo oz. bi deček pač nosil hudo fensi punčkaste sandalice z roza obrobo.

Sicer pa zaradi številnih, večinoma imaginarnih projektov copatki še vedno čakajo na kičeraj in vedno manj se mi zdi, da ga res rabijo. Na njih se jasno nabira prah, le kaj sem mislila s črnim filcem? Vedno bolj me tudi skrbi, če sploh stojijo na nogicah.

Polonap, mogoče bi za taščo našla filc iz surove volne. Veš tiste, ki tako neprijetno pika...

polonap said...

Vixi ti si žleeeeeeht.

To je pa lepo, da boš dobila dojenčka. Poletje je krasen čas za novega človečka.

poljubčke trebuščku.

VIXI said...

Žleht... Kakšna prikupna beseda, prav v dobro voljo me je spravila :)

For the record - mali človeček NI moj. Sem pa danes izvedela, da bo roza OK, punčka bo :D Pa še za enega novega človečka sem zvedela danes in zdaj čakam še za dvojčke, da se primejo. To bo enih copat! Ko me vsaj ne bi minilo že po taprvih :/

Sara Bolt said...

joj kako so lepi... kaj takega bi pa jaz imela za mojo pupo... PREKRASNI!

david santos said...

Well, well, well!
Brilliant posting.
Congrats.

polonap said...

Joj, VIxi sori!
Ja saj vidim, da si napisala SE NE nahajajo, ampak se mi zdi vedno tako enkratno fino, če je kdo noseč, da se selektivno selekcionirala prebrane besede..

sem ga že tudi bolj usrala. Sem bratovo bivšo bejbo vprašala če je noseča (srota se je malček zredila), pa sta moja mati in stara mama slišali samo moje vprašanje in ne njenega odgovora in ko je srota prišla nazaj na kavč, sta jo hoteli objemati in poljubljati...

Mi ni nikoli odpustila...

TI pa zgledaš zelo, zelo, zelo suha!

VIXI said...

Čudovita si! Nikoli ampak res nikoli se ne zgodi, da me ne bi spravila v smeh. Ob tvojih vnosih in komentarjih v resnici ne smeš piti, sploh nič z mehurčki, če jih nočeš ven pljuniti skozi nos :D

Mhm, straaaašno suha, ampak veš v tisto kategorijo ševednosomipravkavbojkeizsrednješole pa še vedno ne spadam. Pf!

Kokica said...

Prekrasni copatki so nastali, kljub bolečnim pri zbadanju igle ponoči ob sveči :)

Darinka said...

Vixi, tako luštkane stvari ustvarjaš.
Vesela sem, da vedno vem, kje te najdem!
Vse lepo ti želim, Vixi.