sobota, 7. februar 2009

Valentinov poklon

K hiši sem privlekla akrile. Čeprav akrili niso moj materijal in slikanje ni moja vrlina. Slikice so se kuhale v glavi in zdaj ko padajo ven, lahko rečem, da sem upala da bodo takšne kot tale valentinček. Vedno sem mislila, da bi morala slikati tako, kot slika moja manči. Tako zares. Pokrajine in tihožitja. Tako študijsko in realno. Tako mi je bilo všeč. Saj sem poskusila, pa so bili poskusi tako klavrni, da me je slikanje minilo. Nimam potrpljenja, barve, svetlobe in sence ne vidim tako dobro kot moja mama. Kako lahko je priznati, da je v nečem tvoja mati veliko, veliko boljša. S ponosom priznati. In ravno ona je rekla - zakaj pa ne naslikaš tvojih muckov, jaz mislim, da bi bili super. Zakaj že ne? Ker sem padla v das ploščice. Ker sem imela doma samo vodenke, suhe barvice, olja ki se neskončno dolgo sušijo, pastelne krede, barve za keramiko, barve za steklo, za tekstil in svilo... Niti enega samcatega lončka akrilne barve, ki: se hitro suši, je ultra prekriven, daje vtis olja če to želiš in je vodoodporen.

Prvi poskusi so mi potrgali živce. Nobenega prelivanja! Kot bi barvala z barvami za cestne oznake se mi je zdelo. Flehice brez malo prostornine. Za popizdit! V parih poskusih sem našla nek svoj način povdarkov, ki kar dobro naredijo svoje. Prepričana sem, da bo z vsako naslednjo le še bolje. Tako sem včeraj posvetila popoldan in del noči za valentinčka Samota, ki lovi zadnji vlak na posebnih valentinovih licitacijah za Horjul. Vtaknila sem ga v okvirček iz Ikee, ki se da obesiti na steno ali postaviti na polico. Če se vam zdi, da bi lahko darovali kak evro za živali in v zameno dobili še valentinovo darilo, lahko poskusite ponuditi najvišjo ceno. Vsekakor se mi zdi, da izdelkom tak namen da Posebno Dodano Vrednost. Drobno pisanje s čopičem 0 in barvo ki se noro hitro suši, mi je zvleklo par sočnih z jezika.

Tole je Samo, ki vas gleda iz srca:



Imejte v mislih, da je slika original vixi in da bo moji smrti prekleto veliko vredna. Morda naložba v dediščino, za vaše otroke.

Še bom packala z akrili, kar všeč mi je kar nastane, čeprav spada pod kul kjut kič kategorijo.

20 Comments:

Anja-Crafty said...

zelo mi je všeč :) zelo vixi :)

Snežinka said...

toliko je lep, da ga moram še tukaj pohvalit:)

Maja said...

Kljub temu, da ti praviš, da spada v kjut kič kategorijo, mi ful dopade. Ker je tako navihan in pobalinski. Ker je valentinas, ampak ne po ameriško, ampak tako za celo leto.

PS-sori, ker sem izbrisala komenta. Pomoten klik. Sem ga hitr obesila še enkrat.

Spela said...

Tudi meni je všeč...itak ;) Mačke so tvoje ”specialitete” :)

polonap said...

I LOVE IT. I LOVE IT. I LOVE IT.

peklensko z novo tehniko a ne?
Jaz kao nekaj probavam z akvareli (Schminke so RES drage, nobenega pravega papirja pri hiši, pa ŠE VSE SE RAZLIVA)...

lep vikend imej Vixi

Spela said...

Jaz sem si včeraj kupila svoje prve akrile. V velikosti temperk pa 24 jih je...bom poskusila nekaj ustvarit :D

VIXI said...

Hvala, hvala :) Je meni tudi všeč, ker je celoleten. Nova tehnika, ja, peklensko }:-)

Kokica said...

Krasna je! :)

k a t j a said...

ma kok je fleten tale samo. srčkam ga!

komi čakam naslednje poskuse!

Urška said...

tole je pa prav noro!!!

storyteller said...

Fleten Samo :)

Marna said...

Prelep izdelek! Se vidi, da je narejen iz srca.

Suzy said...

Spet nekaj novega, spet nekaj fantastičnega. Bravo, Vixi!

Nina said...

vixi, ti oblvadaš v nulo!

Katja said...

Pa ti si pravi šef. Česar se lotiš je fenomenalno.

K said...

Ful je lep mačkon! Podlaga?

VIXI said...

Hvala za toliko pohval. Sem vesela, po izklicni ceni 8€ ima trenutno ceno 40€! :) Ena kastracija naprimer.

K za podlago sem vzela šperplatico oz neko stisnjeno lesno ploščo. Sem jih enkrat nabavila, ne vedoč kaj mi bodo :S
Se akrili lepo gor lovijo in ravno dovolj je tenka da gre v ikein okvirček :)

Natasa said...

Ja res super je tale mačja slika!!

C said...

Super, enkratno!

neverenoughrubberstamps said...

Such a Pretty Card!

Cheers From Canada!