sreda, 11. februar 2009

I feel Fensi today. Fensišmensi.

Pri FensišmensiTM Ani sem si zaslužila Fensišmensi značko, kar mi je v čast.



Fensi navdahnjena sem naredila "moje fensi gnezdece", ki mi je bilo v veselje. Navdih je prišel pravočasno. Hvala Ana.

Ploščica je narejena za darilo bodoči mamici, ki se s svojim ljubezenskim ptičkom seli v novo kul stanovanje. Želja je bila da je darilo zanjo, da namiguje da bo stanovanje kul ter da se vidi, da kmalu prihaja nov član. Ptice s svojo simboliko so se ponudile za motiv, gnezdo sem zamenjala z mehko blaznino z jako modernim polkadot vzorcem. Obstoječemu jajcu sem dodala tri, ker od viška ne boli glava, ne bi pa mi bilo všeč, da se kasneje odločita za nove piščančke, ki pa manjkajo na družinskem portretu. Fensi je nov Kul. Opomba avtorja.

12 Comments:

k a t j a said...

in fensi! :]

k a t j a said...

vem, da se ponavljam, ampak men so vse tvoje ploščice tako lepe. to je prvi pridevnik, ki mi pade na misel, ko zagledam novo.

barve so krasne, svetle, pozitivne, polkadot je pa res najbolj kjut vzorec ever. s tole dilco je pa vsako stanovanje šmensi!

ana said...

hi hi, lepo, me veseli :)

LP

storyteller said...

Ne vem kako dolgo se bom še lahko upirala! Jst bi tud! :D

K said...

Meni so všeč tvoji blogvnosi, saj to je menda jasno, ne? In tvoji komentarji tudi. O tvojih izdelkih raje ne grem izgubljat besed, ker je nevarno, da se bo komu zazdelo, da sedim tle in zelenim od foušije. Pa ne, samo škoda se mi zdi, da jaz ne znam.
In ker sem firbec, sem te pofočkala za igrico.

Suzy said...

Imaš pa ideje...in talent...in voljo...
Spet ena lepotička. Ampak tisti srčkasti Samo me je spet ujel.:)

Jana said...

Všeč mi je,da je vsaka ploščica tako zelo personalizirana in nekaj posebnega. Ptički so tako zelo kjut opa, pomota - fensi. Pa še na bodoča jajčka si mislila. :)

storyteller said...

Si med mojimi izžrebankami :) LP

polonap said...

Feeeeeensy!

MarikaGabez said...

Super je tole, kot vse ostale tvoje ploščice.Všeč so mi barve na tejle. In tvoja misel na to, kaj lahko prinese prihodnost.

Kokica said...

Fensi slikica :)

VIXI said...

Hvala za čisto vse komentarje :)

Pa hvala Storyteller za žreb, pa tudi igrice 6/6 ipd. se bom šla, ampak mi grejo vnosi trenutno malo počasi... :P