sreda, 11. marec 2009

Oh, nova objava

Čas je že bil, že zdavnaj, za novo objavo, pa se mi vsakič tema izmuzne in obvisi. Tole bo najbolj nametana tema in objava z obilico slabih slik in z obilico nedomiselnega teksta.


Projekt za katerega sem hotela, da bi bil center nove objave še niti slučajno ni končan. In še nekaj časa ne bo. Tudi slik nastajanja nimam. Večina jih pa tako že ve za kateri projekt gre in ste celo videli par prvih fotografij. Nekoč sem se hvalila z vixtinsko kapelo pri miniaturnih obeskih, ha, čakajte da vidite tole! Danes spet nadaljujem s Tanjino pridno pomočjo. Itak, da fotoaparata nimam s sabo, ima prazne baterije.

Potem sem vmes naredila nove ploščice

dva mačkončka z akrilom na les.

Vse to sem predala prejšnjo soboto na srečanju Otoka zakladov, ki je bilo, z dobrim zaletom, samo en pljunek stran od VileLune. Ploščice mi je naročila Mily, slikici sta bili za organizatorki srečanja, Fikus in Snežinko, obe tudi moji "sosedi". Denarčki od Oskarja bodo šli prvi pomoči potrebni zverinici. Srečanje pa... od kar sem v daljnjem periferalnem Logatcu, imam občutek, da sem sociofob. No pa nisem v resnici in nikoli nisem bila. Dejstvo je da ne maram toliko žensk na kupu (60! Ne resno, šestdeset!), ampak se zadeva spremeni ko toliko žensk vežejo podobni interesi. O fak, uau, iiiiii, noro, kako se pa tole naredi, kje si kupila,... Ko pridemo do materijala, je - koliko stane, pravzaprav zadnje vprašanje na listi. Vmes smo trije, tudi edini petelin z otoka, pobegnili na kavo v lokalni... kakorkoli se že temu reče.

Ampak punce res delajo izjemne stvari in kar težko verjameš, da je pred tabo čudovit plod nekih ustvarjalnih rok. Resno navdušena sem nad delom naše Bradačke in nad vesela male prikupne keramične miške, ki mi jo je podarila. Letošnje odkritje novih obrazov, zlatih rok in nemirnih dušic sta Mily in Marelica. Nekatere duše v resnici svetijo. Svetijo podnevi, v temi, celo med hordo ustvarjalk.
Naredila sem eno stekleničko upanja, se smukala okrog doma narejenih dobrot, se nasmejala in naklepetala. Do naslednjega rojstnega dneva foruma - dovolj.

Zakaj sem že nujno morala osvežit blog?! O ti mater! Skoraj bi izpustila najpomembnejše - Paula iz daljnega San Diega me je počastila s prvim nakupom v mojem Etsy kotičku. S takojšnjim plačilom sodi v sam vrh internetnih strank. Da ne bi bilo vse masleno, se njena naslova (tisti z Etsy-a in tisti s PayPal-a) ne ujemata in čakam da mi sporoči na katerega naj pošljem. Malenkost, ki jo je treba vedno preveriti, saj se lahko zgodi, da paket pošljete na star naslov ali kaj podobnega. Načeloma naj bi veljal tisti od PayPala, ni pa nujno. Glede na to, da me bo bolela glava do trenutka ko bo paket prejela, ga bom za začetek poskusila vsaj poslati na pravi naslov.
In kakšen je občutek? Za kratek moment je isto, kot bi te zvila salmonela in naslednji moment, kot bi zagledal res čednega fanta. Ker se meni očitno nobena stvar ne zgodi podnevi, sem sredi noči vlekla iz škatel mehurčkasto folijo, s štempilkami malo olepšala škatlo in skrbno zalepila robove. Spakirano je, poslala bom ko dobim njen odgovor in potem dolgi dnevi upanja, da bo paket dostavljen. Le bain - lepo visi na vratih kopalnice, Pulinega novega doma, na oni strani velike luže.

Takole izgleda paket:
Tole je notri:
In takole izgleda desni rob moje Etsy štrcunce:

19 Comments:

Snežinka said...

Tvoje stvaritve vedno vzamejo dih, sem pa zeloo ponosna lastnica enega tvojega mačkona, hvala:)

Maja said...

Vixi - čestitke za prodajo :)
Kot vedno sem tudi tokrat z veseljem prebrala vsako besedo, vejico in pikico. In natančno pogledala slikice.
In čeprav te osebno ne poznam, mislim, da tudi tvoja duša sveti... pa kaj sveti... žari! :)

gordy said...

Oooo, čestitke za uspešno prodajo!
Led je prebit, zdaj bo šlo gladko naprej, kajne? :)

O tvojih izdelkih ne bom - vixastični so! Kar itak veš iz mojih komentarjev doslej (predvsem na otočku) - kolikor jih pač je :)

Presneto žal pa mi je, da se držim stran od fimo mase (razlog se počasi približuje roku uporabe) - le kako sem lahko spregledala škratka v nastajanju, ko sem pa nekaj časa prav tam blizu stala!!! Prav mi bodi...

Tisto večjo različico vixtinske kapele pa komaj čakam, da bom lahko malo bolj pogledala (ok, fotke) - ne najdem in ne najdem "sosednjega foruma" kjer naj bi bilo več objav - kar sem videla, je pa - itak - vixastično!

Go, girl!

k a t j a said...

ooo, končno nov post! in novi izdelki, neverjetni as usual. ampak - za prvo prodajo ti pa prav zares čestitam. in ti jih želim še velikoveliko več.

Marna said...

Jeee, čestitke za prvo prodajo.
In spet en poklon vsem tvojim izdelkom.

Maja said...

ČESTITAM za prvo prodajo! In to v San Diego! Uau!!

Nove ploščice so bile vredne dolgega čakanja! Vsakič sem bila razočarana, ko sem videla, da žal na tvojem blogu nič novega. Sedaj pa kar tri in "pol". Noro lepe čokoladne barve, da o Oskarju sploh ne govorim!

Jana said...

Čestitke za prvo prodajo, se prav veselim s teboj.

Zavidam vsakemu, ki ima kakšno tvojo ploščico. Ko bom velika in imela svoje stanovanje, jo bom imela tudi jaz. :)

K said...

Čestitke!

Ti, ampak ... les iz das mase ... huh! Bravo!

Tiara said...

Zopet si bila pridna in si ustvarila cel kup umetnij za dol past.

polonap said...

jEEEEEEEEE!!!! ŠE JE UPANJE!
Vse bomo pustile službe in samo še blogale, prodajale na Etsyu in hodile v Pariz na šopingeeee!!!!!

ps
Škrat je neverjetno srčkan.

david santos said...

Well, well, well!
Fantastic posting! Brilliant picturs and pretty colours. Have a nice day!

Anja said...

Oooo, čestitam za prvo prodajo! Sicer pa, kmalu boš komaj polnila trgovinico, ti povem.

mravljica :: little ant said...

Vixi - čestitke za Etsy in iskrene želje za doooolgo vrsto dobrih kupcev.

In poklon za škratka - a se mi je v soboto, ko sem sedela pri isti mizi kot ti in te gledala, kako ga izdeluješ, zelo videlo, da se moram preklemano truditi, da bi mi spodnja čeljust ostala kolikor toliko v normalnem položaju?

Veseli me, da sva se spoznali.
mravljica

spela said...

Vixi, izdelki so spet za prste oblizat, ampak prodaja!!! Čestitke, tudi jaz sem ful vesela!

Joj, si pa kar predstavljam, kako nervozna moraš biti. Mene bi pomojem pokončalo čakanje, da pride izdelek do kupca in potem še čakanje na kupčev odziv. Huh!

Samo more biti pa tudi dober občutek, ko stavritve izpd tvojih rok takole letijo po svetu, ane? :)

storyteller said...

Iskrene čestitke za prodajo! :)

Jeeeeeeeeeee... Me happy, you happy, everybody happy :)

Maja said...

Čestitke za prvo prodajo in držim pesti, da bo kamalu tudi, naslednja in naslednja ... in da sploh ne boš več dohajala povpraševanja po svojih enkratnih izdelkih.

Matilda said...

Evo, pa se bodo tvoji mačori in cicemice "razteple" po Svetu:-)
Čestitam!

VIXI said...

Hvala za vse čestitke :) Kopalnica je na poti, poslana priporočeno tako da me ni čisto do konca groza. Občutek, da gre mala drobna ploščica na drug konec sveta, je prijeten.

Zdaj pa s polnim gasom na šoping v Pariz!

Ana said...

Vixi.....jeeeee...čestitam. Res sem vesela zate. :o)