petek, 7. avgust 2009

Bil bi čas…

…da malo osvežim blog, saj bi utegnil kdo misliti, da sem si privoščila dolge sproščujoče počitnice.

…da izpolnim vse želje (naročila), saj bi utegnil kdo misliti, da zaradi bogatije ne potrebujem popoldanskega dela.

…da naredim spet kaj lepega, saj bi utegnil kdo misliti, da sem ostala brez idej.

…da preberem kakšno knjigo do konca.

…da izginem na morje.

 

  

Bil bi čas…

…da VSI, ki niste resni vzreditelji, daste svoje samice sterilizirati in samce kastrirati. S tem mislim tako mačke kot pse. Vsi, ki svoje samice “pazite”, jih pazite s kratkim štrikom in s svojim življenjem, ker je gor na hribu en trop mladičev, samih takšnih samic, ki so jih lastniki pazili ko so se gonile. Pravzaprav kvazi lastnikov, ker so jih pozabili tudi cepiti in hkrati čipirati.

…da VSI, ki sedite na svojih debelih zadnjicah v avtomobilu in trobite pasji materi z mladičem na sredini ceste in čakate, da se bo nekdo drug ukvarjal z vašim problemom, nehate obstajati, ker ste na tem svetu viška in je z vami več dela kot koristi.

…da vsi, ki pišete žolčne maile, listke za na poštne nabiralnike, za na zabojnike za smeti, na vrata dvigala, da vsi, ki svoje majhne organe in majhne možgane skrivate za anonimnimi litanijami na forumih in v komentarjih na blogih, obnovite slovensko slovnico. Takoj po opravljeni lobotomiji.

…in res bi bil skrajni čas, da VSI, ki svojega psa/mačka/hrčka/želvo peljete odložiti nekomu drugemu pred vrata, nekje v kaki knjigi preberete kaj je to odgovornost. Vseeno mi je, če se boste odločili za humano uspavanje svojih živali, a ne prelagajte tega bremena na druge. Naredite to in potem trpite v skladu s tem.

 

 

Žal mi je, a po zadnjih 14 dneh, moj vnos ne more biti drugačen kot takle kot je. Utrujena sem. V zaostanku sem. Moj pankreas živi svoje življenje, popolnoma neodvisno od ostalih organov v mojem telesu. Denarnica sledi modnim recesijskim trendom. Ne morem več poslušati ljudi, ki imajo “muskelfiber” od pretežkih diamantnih ogrlic. V službi je dela veliko, plačuje nihče. V Horjulu je kakih 8 mačk/m2, pa so še majhne, čez tri mesece bodo napol odrasle, torej dvakrat večje in še vedno jih bo 8/m2. Je kaj svetlobe na koncu tunela?

 

 Samo drobne lučke so, a brez njih najbrž ne bi preživela. Hvala, lučke moje.

19 Comments:

Kameleonka said...

Se pridružujem tvojemu mišljenju. Škoda le, ker tisti katerim je bilo tole pisanje namenjeno, najbrž ne bodo prebrali. :(

Anonymous said...

Kameleonka podpišem. In ravno danes zopet o mikrosporiji, o splošni higieni pa nič. Madona ali starši ne učijo svojih otrok umivanja rok, kaj šele normalne higiene? Smo imeli muca z mikrosporijo pa ni nihče zbolel. Čudno.

VIXI said...

Prepričana sem, da včasih prebere tudi kakšen tak, ki mu je namenjeno, seveda ne pusti komentarja, vsaj ne v stilu - o madonca, takoj jutri damo mačka kastrirati...
Vedno upam, da se komu pa bo vsedlo v srce in bo kdo razumel.

Šc, šc, vama je že vse jasno :)) Pravzaprav sem vesela, da nas kar nekaj deli takšno mišljenje.

In ja, mikrosporija. Sem gledala in bentila zraven. Res bi bilo bolje, da bi vsak dan namenili minuto za osebno higieno pred poročili npr. :/

Kameleonka said...

Hm, oseban higiena in mentalna higiena, oboje! :)
Sicer pa ja: ne morem verjet, da nekaterim pri 37. (jim najbrž ne bo nikoli) še vedno ni jasno, da se drekec v školjki popuca za sabo, pa da ne morš z gobico za posodo tudi čevljev pucat. In to počno osebe, ki so navzven najbolj "opicanjene".

Anonymous said...

O, kaj bi dala, da bi več ljudi prebralo tale blog. Predvsem moji sosedje, ki se do mačk in psov obnašajo... Ma, no comment!
LP, Polona

Anonymous said...

Šele ko sem oddala, sem šla brat ostale komentarje. Nisem papiga ponavljanka (al kako že rečejo). :)
LP, Polona

spela said...

No, pa da se javi še nekdo, ki bi moral prebrati tale vnos (tudi taki se najdemo, ja).

Že dolgo se zavedam, da bi bilo treba obnoviti znanje slovnice in nerada karkoli napišem in javno objavljam, sedaj bom pa to počela še z večjim cmokom v grlu. :(

Glede muckov/kužkov/ostalih ljubljenčkov pa utopično upam, da bo kmalu bolje. Mora biti. :(

matilda said...

Anonimni, sosedom je potrebno jasno in zelo glasno povedat kaj si o njih misliš... morda bodo besedičili nazaj ali se samo pobrali, morda sosedski odnosi ne bodo več taki kot prej (who cares za take sosede), najmanj kar bo, je to da jih bo sram (sicer zaradi ostalih)...morda pa se jih bo prijelo (čudna so pota gospodova). Pri moji nesestri imajo pod blokom trop prostoživečih muc, ki jih redno hranijo. Ob priliki je "dobra" soseda kričala na mojo BF, ko jih je hranila, ker je moja nesestra dobra glumica jo je na njenem "nivoju" tako fino napiz....nazaj, da je žensko odvlekel mož, zaradi sramote. Od takrat ima mir. Drugo pametno sosedo (ki je imela tudi dooosti za povedat na začetku) pa je zalotila, kako na skrivaj hrani mačore (tako, da ju muž ne vidi, pa saj so tudi oni živa bitja..). Ta ista gospa me je, ko sem prvič prišla na obisk v blok nadrla, da pri njih niso navajeni, da pasi hodijo po bloku. Pa je dobila odgovor, naj se navadi in da mi nismo navajeni, da se pljuva po tleh.

VIXI said...

Špela smotka :)) sem imela v mislih tiste, ki napišejo:
"Sosedi!!!! Prosim če ne mečete vaše planice v našo kanto."

Še bolj v resnici pa sem mislila take užaljence, kot je gospa na linku: http://www.mojpes.net/forum/index.php/topic,23838.msg566691.html#msg566691

Anonymous said...

Matilda skrajni čas, da prideš na obisk v moj okoliš. Jaz nisem tako spretna na jeziku kot ti. :-((((

spela said...

Vixi, jaz se pa še vedno grozno počutim, ker je moja slovenščina po nekaj letih branja literature na mojem faxu postala porazna. ;)

Linka mi pa ne odpre, pa tak firbec sem. :(

VIXI said...

Špela oprosti :/ sem se spomnila, da je za ogled nekaterih tem potrebno vsaj midi članstvo na mojpes.netu Ta je ena takšnih.

Slovnica je obsežna in le malokdo jo kar obvlada, sploh če je ne uporablja vsak dan. Za spodobno vsakdanjo uporabo je dovolj zavedanje, da slovnico imamo in ne samozadostno pisanje vsega kar nam pride pod prste. Pravzaprav me verjetno bolj zmoti aroganca, kot sama slovnica. Tudi jaz ga močno biksnem kdaj pa kdaj, če pa imam le čas in sem negotova pogledam v SSKJ (ki je online brezplačno), če ne pa raje stavek obrnem tako, da ga znam napisati :))

matilda said...

Aninimni, seveda lahko vskoćim kot pravi komandos, je pa lažje, če si pripraviš par stavkov, ki vedno pridejo prav in te ne preplavi sveta jeza in potem človek jeclja ali pošilja v p.m. Najbolj jih prizadane, če ostaneš miren, kultiviran in artikuliran. Tiso zjanje moje BF je bila samo izredna situacija (je bila malce živčna;-))

Anonymous said...

Matilda, zakaj za hudiča nimaš svojega bloga? Bi bilo fajn. Drugače pa si ti veliko bolj kul od mene. Te je za ponucat. :-)))

matilda said...

Ni potrebno biti kul, da poveš, kar si misliš. Je težko, na začetku (ker smo morda malce vzgojeni v avstroogrskem duhu)vendar, ko enkrat probaš vendar je tako osvobajajoče. Jaz sem začela prav pri živalih, drugje mi še ne gre...

Anonymous said...

Matilda (btw tako je bilo ime moji omici) zelo uživam v tvojih komentarjih. Jebela tudi jaz sem bila vzgojena v avstroogrskem duhu (sem na tistem koncu tudi odraščala) in ob veliki živalski druščini. Imej lep dan, tudi Vixi seveda.

matilda said...

No, lepo. Tudi moja stara mama je bila Matilda. In mačja mati. Pa iz Kranja doma. Hvala za kompliment...

Asyyka said...

Kako prokleto se strinjam s tvojim zapisom, pa ne samo s tem še z marsikaterim zapisom za nazaj. Jezi me, ker se v tej naši zahojeni Sloveniji nič ne premakne. Kaj nam rabi nek nov zakon o negi psov in mačk, če ni kazni za kršitev tega zakona, če ni nikogar ki bi skrbel za dosledno izvajanje tega zakona. Tudi sam dnevno opazujem mačke tukaj pri nas. Mladičkov ni več toliko, ker se jih je večina sterilizirala (vrjetno na račun katerega iz zavetišč al pa kar veterinarske postaje, ker mi je gospa tudi 1x to omenila). Folk pa nima nobenega odnosa...

polonap said...

hmmm....očitno si izginila na morje?