petek, 4. september 2009

Luštno je in lepo, pri Lenki in škratu v Celju

Kolibri me je prav lepo opomnila, da furam depro. Safr po domače. Tako nežno mi je to namignila, da sem se prav nasmehnila. Prav res je kar nekaj mojih zadnjih vnosov nekoliko otožnih. Kritičnih. Dobra stran je, da nisem ves čas taka, mi pa takšne misli najraje silijo na “papir”. Več kot prav je, da z vami delim tudi nasmehe.

 

Nasmehov polna je bila četrtkova kava z Alenko, ki ima prijetno knjigarnico za otroke, Lenka+Škrat, v Celju. Alenka je ena tistih prijetnih oseb, ob katerih je kava prijeten odmor in užitek. Pravzaprav, je bil posloven sestanek, a sem že skozi prva elektronska sporočila dobila tisti prijeten občutek, tak ko se ti zdi, da človeka že kar malo poznaš, morda malo vidiš v dušo.  To se mi zgodi pri ljudeh, ki imajo a) radi živali b) ki imajo radi kreativnost c) ki imajo radi oboje našteto.

 

Všeč mi je tudi, če imajo ljudje radi pravljice. Pravljice v ljudeh vzbujajo kreativnost.

 Skratni angeli (Small)skratne kronice (Small)

 

Pravljice ne malokdaj tudi privzgajajo občutek za živali.

 skratne sobice (Small)  skratni mucki (Small)

 

Alenka ima rada pravljice. V njeni knjigarni zdaj visijo tudi vixi izdelki. Vesela sem, ker je to že drugi, pravzaprav tretji, res prijeten prostor, kjer se jih da kupiti. V take prostore prihajajo prijetni ljudje, ki imajo prav tako radi pravljice, unikatne izdelke in rada bi verjela, da tudi živali. Dober občutek je, če veš da bodo tvoji termoforčki greli prijazne zidove in razveseljevali dobre ljudi. IMG_3972 (Small)

 

Vse s tistega konca iskreno vabim med otroške knjige in ročno izdelane drobnarije. Škratje ne grizejo in nič se ne vznemirjajo, če si pridete samo spočiti oči. Lenka in škrat je veliko več, kot samo knjigarna. Tam je luštno in lepo.

 

6129_148637254304_148615604304_3265263_3011253_n

18 Comments:

Spela said...

Sem bom vsepovsod hvalila, da sem bila danes že tam...in sta šla dva termoforčka že z mano ;)

En za darilo, en pa za menee...izbrala sem si najlepšega, roziko angelčka :) Se mi je pa žal že zgodila nesreča :( Moja Rozika se je zlomila :((( Na poti v svoj novi dom je doživela nesrečo, ker je moj dal vrečko s fasngo or, ker ni videl.

Sicer je pihnil v travico in je zapela...torej se resnično kesa, tudi zalepil je že, ampak vseenooo :((((

Sem pa vseeno vesela, da imam KONČNO VIXII izdelek....jeeeee :)

Vsem skupaj res priporočam obisk knjigarnice, ker je pa v njej ena posebna energija...še bom šla!

Anja-Crafty said...

kakšne lepote, pa ti si res faca!

K said...

Oh, kako so lušne, sploh živalske in mačje :)

Helena said...

Super. Celje je bližje kot Ljubljana za nakup tvojih izdelkov :)
Tvoji izdelki so takšni, ki iz stanovanja (hiše) naredijo dom!

PopiKoki said...

Kolekcija "Moja sobica" - odlično! Nove podobice, tvoj stil, ah, zaljubila sem se!

k a t j a said...

aaaaaaaaaa! to sem čakala! (:
princeske - krasnokrasne. pa moja sobica tablice - kako lepih barv!

no, saj nisem namigovala na depro, samo jaz postanem žalostna, ko berem take objave. čeprav je vse res, kar napišeš in je prav, da kdo to napiše in pove, je vseeno stokrat lepše kliknit na tako objavo - polno barv in kreativnosti.

povej, bodo take ploščice tudi v iki?

storyteller said...

Ena taka ploščica bo tudi moja! :) Upam, da v bližnji prihodnosti. No, mogoče ne samo ena ;)

VIXI said...

Hvala za tako krasen odziv :) Vesela sem tudi, da več ljudi izve za prikupno knjigarno, tudi za to, ker se mi zdi fino, če starši otrokom predstavijo knjige na najlepši možen način. Branje je res kul 8)

Špela mi je pa tako hudo za tvojo Rozi :( Ploščice so sicer krhke, a manj krhke od gline, kake težke vreče pa najbrž res ne prenesejo. Povej mi če lahko naredim kaj za Roziko, vem, da se da zadeva lepo zlepiti in se skoraj ne vidi (imam pri eni svoji zlepljen vogal), vseeno me kontaktiraj, če je preveč uničena. Bova že našli kako rešitev.

Kolibri morda pa res poskusim s sobicami tudi v Iki, čeprav so se rodile zato, ker sem razmišljala bolj otroško, bolj škratovsko ;)

Asyyka said...

Gremo v shopping. Moje novo stanovanje bo prav veselo ene takšne lepe ploščice:D

Maja said...

Nekaj za male in...velike škrate. Moje srce se je usedlo na rjavo rdečo angelino.

Spela said...

Vixi, hvala za prijaznost, ampak mislim, da bo moja Rozi ostala kr lepo moja...je ne dam :D

Me na nek način zdej po novem spominja na eno izmed tvojih muck ;) Jo bom pokazal še na svojem blogu ;)

Barbi said...

Vauuuu ... princeske in princi so mega! Da ne omenjam zajca in medvedka, pa tistega slona, ki se ga vidi. In ostale ... spet ena huda vixastična zaloga. :)

Prav vesela sem, da širiš kraje, kjer se lahko kupi tvoje izdelke. Ker so res vredni nakupa in izpostavljanja na javnih mestih.

matilda said...

Najraje imam tvoje mačore, muce, micice in macure (ah kaj češ, sem stara zatežena gospodična in me princeske več ne ganejo (tako močno)). A ima lenka+škrat kakšen link?

polonap said...

Fijuuuu, Vixi, zdaj si že internešnl.
Sem videla tvoje koščke v eni trgovini zraven Rotovža?

spela said...

Vixi, pravljice res dobro vplivajo nate!

Si me čisto "zacumprala" z medvedkom in zajčkom...

Anonymous said...

vixi, kako sem vesela zate, da se tvoji krasni unikati pojavljajo v čimveč trgovinicah po naši mali domovini.
naj krasijo čimveč domov!!!!!!
lp,
iris

Špela said...

JOOOOOOOOOOOJ kako lepo! Fuuul simpatične tablice! Fuul všeč:)

Anonymous said...

Z dodatno domišljijo, kreativnostjo, toplino.....in še nešteto drugih lepih lastnosti je Vixi naredila svet pravljic še lepši. Hvala! Alenka