sreda, 30. september 2009

Ker septembra še ni konec…

Velja omeniti še, ravno tako septemberski, ploščici za sestrici. Vedno me malce skrbi, da personalizirane ploščice na koncu ne bodo všeč naročniku. Sploh tokrat je bila zadeva zelo meni prepuščena in verjetno prvič za tako stvar, nisem pošiljala niti skice. Za vsak slučaj sem jih izvedla tako, da bi se dalo v takem primeru enostavno zamenjati ploščico z imenom. Imena ostanejo in mucki gredo na vrata k Lari in Kaji.

Kaja in Lara (Small)


Posebej bi rada pokazala sovo, za katero še vedno ne vem, če bo dosegala namen in je bila narejena testno (svojega diplomanta čaka v Iki), saj za diplomo nimamo nobenega pametnega izreka ali voščila.
sova_close (Small)


Prav tako v september spada še Ruth the cook, ki je bila narejena za darilo. Vesela sem, da mi je uspelo v zelo kratkem času narediti, posušiti (3D elementi se sušijo celo večnost), pobarvati in polakirati tole kuharičko, saj mi za darila ponavadi zmanjka časa. Pa mi ne bi smelo. Ruth je šla v fino rdečo kuhinjo, kjer se res dobro, pravzaprav gurmansko kuha, povrh vsega pa znajo pripraviti domač sladoled iz celega kupa kvalitetnih čokolad.

Ruth_the_cook_close (Small) 
Hm, mimogrede sva nekje vmes s Sonjo dokončali tudi logotip za Sonjo. Za Sonjo, ki ustvarja. Naredila sem ga, podkupljena z njeno punčko iz blaga, s prikupno, uporabno in nadkičasto v najboljšem možnem smislu, skicirkico za male nore ideje, pa še topel flis s kapuco se mi obeta. Ampak pokazala ga pa še ne bom, logotipa, ker prav verjetno se spodobi, da sama “odpre” svojo novo podobo, lahko pa pokukate v njen blog, kako izgleda vodni žig za fotografije, ki je prvi ugledal luč sveta.

 

Šele zdaj, ko sem vse skupaj vrgla na kup, mi je jasno zakaj sem danes cel dan sesala, pomivala in prala, saj verjetno v celem mesecu nisem videla sesalca več kot dvakrat. Priznam, da se niti nisva pogrešala. No mogoče malo, saj se mi zdaj zdi, da se da dihati doma. Od samega navdušenja, sem se šla zvečer (zdaj že včeraj) malo družit še z zavetiškim sesalcem in zavetiškimi mačkami. Še vedno so vse navajene na poljube in še vedno jih veliko čaka na nov dom. Prav vse si zaslužijo tako življenje kot najini trije veličastni.

IMG_1896 (Small)IMG_2069 (Small)IMG_4016 (Small)

14 Comments:

Suzy said...

Cart tablice. :)

Barbi said...

Tale tvoj september je bil pa divji ... in prav lep izkupiček si si nabrala za pokazat.

Kar se tiste sovice tiče ... super ideja za darilo ob diplomi, ko se itak nikoli ne ve, kaj bi se podarilo. Moram komu namignit, kje je Ika in kako ustrezno darilo je tale sova za mojo bodočo diplomo. :)

K said...

Jaz si pa zelo ne znam predstavljat, da naročniku tvoje ploščice ne bi bile všeč. Odličen september, moram rečt!

objemi drevo said...

zelo lepi so tile tvoji mačkoni...mačji fotomodeli ;)

Urška said...

krasen september, vse pohvale, kot pa sem že sama rekla, tvoje ploščice začarajo!! vsakega!! misliš, da mi tudi moje sove pasale v iko ;)

spela said...

Zdej morm pa res hitro diplomirati! :)

Sonjim logo je pa meni takoooo všeč...

S čim se te navadno najlažje podkupi? :P Sej si že večkrat poudarjala, da ne znaš reči NE, ane? :)

VIXI said...

O sem smotana, prav res! Vidim, da je Sonja že objavila logotip, ne še sicer v polni izvedbi, oz. samo watermark za fotke pa vseeno. In prav prijazno me je pocrkljala s slavospevom na blogu, jaz pa sem opazila, da je niti nalinkala nisem :/ Bom takoj popravila napako :)

Hvala za vse pohvale punce :) Tudi mačkoni so navdušeni nad kovanjem v zvezde ;)
Dokler nisem vsega vrgla na kup pa se mi je zdelo, kot da sem cel september samo trpela ob misli, kaj vse še moram, pa je v resnici veliko nastalo.

Urška meni so tvoje sove hudo všeč, posebej, če imajo sivko not :)) Iki bi jih pa morda morala ponuditi, zakaj pa ne.

Špela, ti si pa ja vendar tako ustvarjalna, da kar malo dvomim, da ne bi sama ustvarila svojega zaščitnega znakca. Čeprav se je tvoj blog zataknil na torbici in sem vsakič razočarana. Ne vem a nič ne delaš ali samo ne pišeš? Na vsak način na glas vpij, ko boš diplomirala :))

spela said...

Vixi, moj blog se je zataknil. Čez poletje sem bila praktično neprestano na morju, danes sem ga sicer hotela osvežiti, pa fotke hecajo. :(

Ustvarjam pa res praktično nič, tako da mi bo glavo razneslo od vseh idej. :(

Bom mogoče na tiho zašepetala, ker pri mojih letih se pa za diplomo res ni za pohvaliti. :$ ;)

spela said...

pssss: a se lahko pohvalim, da sem bila prejšni teden tako pridna, da sem si mentorja za diplomo priskrbela? :$:$:$

Sonja said...

Iiiii, povedala je, povedala je :)
Da imam nekje v zalogi en čudovit logotip, ki ga še nisem začela uporabljat. Ker vse stoji na neki domeni, ki je nisem spravila v življenje :) Bom.. že zato, da se lahko pohvalim in pisano pobarvam.
Ker si ti zaslužiš, da pokažem :)

Anonymous said...

Vixi samo to rečem, kako vesela sem, da sem te lahko spoznala.
Milena

matilda said...

Evo te opet:-D Mice so na broju. Vse je OK.

Jana said...

Jaz imam tudi še za diplomirat, sicer drugič, ampak diploma je diploma, ane?! :)

Vse kar narediš je naravnost VIXASTIČNO.

polonap said...

Mačja mati, ti si imela pa en hudo ustvarjalen september