ponedeljek, 28. september 2009

Cel september

Vse bom delila z vami, lepo pregledno, kar po alinejah.

- Na raci sem se pozabila na vsa usta hvalit z intervjujem v P e p e r m i n t u

  

- Prav na brzino sta oddrveli tudi ilustraciji za na majčke in ostale materiale za Mačjo hišo. Majčke, jopice, dekice, brisačke, nahrbtniki, barvice… vse to bo na voljo enkrat do konca tega meseca.

Cveta trace copy na kavcu_trace copy

- Da ne bo izgledalo kot da cel september nisem prav nič napisala, vabim, da preberete Horjulska Muco in Kuža meseca. Štirje Kranjski mačji dudarji in psica Tiha iz Kamnika. Fotografije: Zavetišče Horjul



- V Iko sem končno dostavila novo pošiljko. Nekaj elementov sem spremenila, kaj odvzela, malo dodala. Sem zadovoljna, ploščice se vidno razvijajo.

   

- Mačje mesto si je za pravilno uganjen Wooferang prislužila Jasna na blogu Lahkotnost bivanja. Morda  pa Pepermint, za pravilno uganjen pribor za mešanje solate. No ja, to bo odločila Pullga, jaz pa pokažem nagrado.

  

- Pullga stoji tudi nekje v projektu Dom in Stil. Dobrodošel portal za izmenjavanje izkušenj, pridobivanje mnenj ali samo za “show off” svojih domačih kotičkov. Trenutno poteka natečaj za fotografijo vhodnih vrat, za nagrado pa je prav pravcat denar, gotovina, s katero potem lahko kupite kake krasne dodatke za v stanovanje ali še bolje, material za ustvarjanje. Ah ali pa samo plačate kako položnico. Jaz si vsekakor želim videti vaša vrata. Moja so, kot se za vixijino kobilo spodobi, zaenkrat še lepo bosa… Vseeno, prijavljena sem že, samo še en domači fotosešn moram izvesti.



- Danes se mi je zazdelo, da bi vsak otrok skoraj moral imeti konjička iz nogavice. Ker je kul, ker takšni konjički dirjajo najhitreje, ker vlečejo pepelkino bučno kočijo in nosijo edine prince na belem konju (če uporabite bel štunf), ki jih bodo male princeske kdajkoli videle v svojem življenju. Kako vašim princem in princeskam naredite takšnega konjička je napisala Vesna v precej novorojenem blogu Objemi drevo. Prijetno pisanje, luštni izdelki, lepe fotke. Objemi drevo ne sme ostati spregledano.



- V septembru sem naredila veliko ploščic, nekaj risb, ogromno skic in čistko v škatlah na podstrešju. Dvakrat sem obupala nad štrikanjem in se mimogrede zaljubila v vampirja iz filma. Nabrala sem nekaj čudovitih jesenskih jurčkov in postala lastnica lastnega frfruja. Nerealiziranih je ostalo nekaj kavic in obiskov a nekako komaj dohajam sama sebe. Prenehala sem postavljati prednostno lestvico, ker ne znese, zdaj se trudim še otresti slabe vesti. Če ne želite, da sem sitna, me ne silite, da karkoli obljubljam. Še vedno ne znam na glas izgovoriti “ne” in še vedno me na momente ima, da bi popoldansko izdelavo ploščic zamenjala za prostovoljno delo v zavetišču. V septembru sem se tudi zavedla dejstva, da nisem bila niti eno soboto v mestu in sem s tem zamudila še eno sezono Art marketa, prav tako pa sem se zavedla dejstva, da nisem niti enega vikenda v poletni sezoni posvetila svojemu vrtu, ko pa sem ravno pri tem, bi želela kak vikend posvetiti tudi svojemu ljubemu sostanovalcu. Že cel september se čudim črni luknji, ki golta moje dneve.

7 Comments:

PopiKoki said...

wow, res pester september! Morda malce prehiter, ampak produktiven!

Tvoji izdelki so res doživeli navdušene odzive in lep sprejem - kar si 199% zaslužijo. Še posebej pa vso pozornost zasluži tvoja ljubezen do živali in delo z mačjo hišo :).

Ko boš imela čas, pa čakam na še kakšno nafilcano mucko :)

In veliko uspeha!

spela said...

Predvidevam, da si pustila "ta resno" službo?!?

Vesna! Pridna si, vse ti gre dobro, no, kaj dobro, odlično! od rok...samo...da ne boš pregorela pa le malo pazi.

Pullga said...

oh, ti si pa super suprejša. hvala za blog objemi drevo... je že med najljubšimi.

VIXI said...

Hehe Špela, pa ne da sem izpustila še nekih 160 ur "ta resne" službe v septembru? :)

Popikoki upam, da bom tudi kaj filcala, mrzli dnevi so prav narejeni za volno. Das maso moram resetirati vsake toliko.

Pullga :) Suprejša sem :P
Objemi drevo res spada na lestvico.

vesna said...

hvala vixi in pullga..

vixi,tvoje oblikovanje je res lepo in polno plemenitega namena..sigurno si še privoščim nekaj tvojega...sem vesela, da sem začela z blogom, ker je v tem virtualnem svetu vse polno zelo ustvarjalnih ljudi..

Anonymous said...

No, končno! Ena nova objava! Pa izdelki v Iki!
LP, Polona

matilda said...

Kaj te briga vrt...trava obrezana ali ne je vedno samo trava, bučke rastejo same od sebe in rožmarin ne mara da se ga boža. Muce in kužoti pa JA.