sreda, 10. december 2008

Vsak dan je moj

Pri moji naravi je nemogoče ostati pri eni temi in pravzaprav sem že na začetku vedela, da tole ne bo samo ustvarjalen blog, poln novih izdelkov, tehnik in nasvetov. Preveč se prepletata, moja duša in ustvarjanje. Vsak dan je moj, tako dober kot slab, vsak trenutek celo. Ne morem jih podariti, oddati, pozabiti ali treščiti v smeti. Ne dobrih, ne slabih. Lahko jih dajem v omaro, ki me preseneti vsakič posebej, ko jo odprem. Tole je samo ena izmed mojih omar.


Verjamem v izrek - Ignorance is a bliss, gledano s strani "ignorance". Iz mojega zornega kota je nesprejemljiv, čeprav si včasih želim, da bi bila samo neumna kot noč brez zvezd, in tega ne bi vedela. Sprejeti odgovornost za spremembe v svojem življenju ne pomeni vedno instant sreče in kot že rečeno, dajanje pametnih nasvetov je obupen poizkus podati naprej reciklirane nasvete, ki jih sami nismo upoštevali.


Z new age sranjem ravnajte varčno in skromno, tako varčno in skromno kot z vero. Seveda pomaga, a glasno rjovenje na nevernike vas dela "nadpametne" in nepriljubljene. Koga v resnici briga, če se meni zdi, da moja duša mogoče ni čisto frišna, da je po vogalih malo rabljena in prerojena na ta svet z nekaj malega predznanja? Kdo bi v resnici hotel slišati, da se mi zdi njegova duša čisto na novo narejena, s še ostrimi robovi in z vonjem po plastiki zaradi vakumskega pakiranja v polietilensko folijo?



Tudi ta dan je moj. Z glavobolom, vnetim grlom, veselo novico o božičnici, Natašinim rojstnim dnem in njegovo roko, ki mi odmakne lase s čela, da preveri če imam vročino. In ne zamenjam ga za nič na svetu. Da o radostih tega, da je na twingotu dokončno crknilo odpiralo vrat z notranje strani, sploh ne govorim.


timesandchimes mi je s tole hišico polepšala dan.
Kaj je pa vam polepšalo sredo?

9 Comments:

Maja said...

Kako lepa hišica! Še jaz bi v njej živela :) Jo moram pokazati nonotu, ki se navdušuje nad izdelki iz lesa in vedno išče nove ideje, kaj ustvariti v svoji delavnici.

Anonymous said...

Krasna hišica. Jo moram pokazat mojim trem ustvarjalcem.

LP, Polona

Maja said...

Hvala bogu ali pa vsem tvojim prednikom in predprednikom za tvojo dušo!!

Nihljaj said...

Meni je sredo polepšal odkrit pogovor s fantom. Ker sem popolnoma nemirna že več dni, ne počutim se dobro, loteva se me vročina, pa ne morem ležati in počivati, ker sem pač ... nemirna. In sem morala dati ven. In me je potolažil, čeprav sem pri vsem skupaj itak sama odgovorna zase.

Sicer pa mi pretekli dnevi niso pretirano po godu. Kot da december preveč posiljuje s svojim čarom, ki je neviden.

K said...

Dejstvo, da sem pravočasno oddala prevod in dejstvo, da sem se kljub večernemu lenoritisu zmigala na pilates. In med drugimi tudi tvoj blog.

spela said...

Jaz sem pa včeraj ves čas čakala, da mi bo kaj polepšalo dan, pa je bilo iz ure v uro slabše. :(

Ampak hišica je pa res neverjetno ljubka.

Pika said...

Vixi .. danes odkritje tvojega bloga in izdelkov. Krasni so :)

Pika (Vrhnika)

Anonymous said...

Vixi, ob tvojem pisanju človek kar pozabi na realnost.
Skok domov sem izkoristila (tudi)za tvoj blog.
Srečni ptički, marsikdo nima svoje hiše tako kjutkane.

Pozdravček, Darinka

VIXI said...

Hvala vsem za lepe komentarje :)
December posiljuje vedno s čem in tudi meni se zdi marsikdaj decemberski čar zelo neviden. Z veliko mantrami in z nekaj malega samoprepričevanja, včasih vidim lučke...

Jeza na ves svet je spet malo minila :)

Darinka tako žal mi je, da se nisva uspeli nič zmeniti. Predvidevam, da boš šla v toplejši del celine in upam, da boš uživaa še za vse nas, ki bi si to želeli :) Kava pa naju še čaka.