torek, 23. december 2008

Drugič... neizmerno ljubko.

Lastne stvaritve so me začele razveseljevati in skrbi me, da mi pada kriterij. To menda pride z leti. Znižal se mi je kriterij za življensko okolje. Če sem včasih mislila, da moram živeti v centru Ljubljane in da mora biti stanovanje pred vselitvijo v piko opremljeno, mi je danes v veselje hiša daleč na periferiji in daleč od tega, da je opremljena. Če je bil moj fant včasih najmanj princ s kupom vrlin, sem danes zadovoljna s srčnim moškim s kupom napak. Pri hrani že prej nisem bila izbirčna, danes sem še manj. Kriterije tiščim visoko pri moralnih zadevah, prijateljstvu, človečnosti in mislila sem, da pri svojih izdelkih.


Res se redko zgodi, a očitno me mački hitro prepričajo, zgodila se je tale mala glavica, približno 2 cm velika iz volnenega prediva. Po eni uri prebadanja volne sem strmela v mali obrazek in se važila sami sebi, kako zelo ljubek je. Nič nisem vadila, po tisti malce ponesrečeni marjetici sem sfilcala še eno 3D kroglico in potem mačka. Res ni težko in ko dobiš malo občutka v prste se z iglo dela kot z modelirko v glini. Med strmljenjem in navduševanjem pa sem se v glavi ubadala z drugo stvarjo - s tremi N - namembnost, namembnost in še enkrat namembnost. kaj bi zdaj s tem... Ana je enkrat napisala Anything can be a brooch. Morda pa res.

In še fotografija mojega novega objekta občudovanja. Ena zelo povečana, kjer se vidijo vse frleče dlakice in majhna, ker v resnici se teh cufkov skoraj ne vidi.

12 Comments:

Sonja said...

Očitno imaš mucke v prstih in jih lahko izvabiš iz čisto vsakega materiala. Jaaa, lahko je tudi broška :) ali pa kak ljubek bingljajoč okrasek česarkoli.

k a t j a said...

pa je res ljubko tole mjavkalo.

Nihljaj said...

Meni izgleda en tak nesrečen muc. Je pa luškan :) O tem filcanju pa nimam pojma - sem gledala neko oddajo po tv, kjer so prikazovali izdelke in postopek. Se mi zdi zahtevno :)

K said...

Meni pa se nič kaj ne zdi, da bi ti kriteriji padali ...
Filcati sem poskusila in tole, kar si naredila, je, kar se mene in mojih poskusov tiče, umetnost.
Kitty
(P.s.: deeeeefinitivno boljš bajta na periferiji ko škatla za sardine v centru)

gordy said...

Čudoviti izdelki in krasni blogi!

Mačke pa... a si sigurna, da nisi bila v prejšnjem življenju mačka? Ker tako, kot jih ti narišeš oz. drugače oblikuješ, tako jih ne spravi skupaj nihče drug!

Marna said...

Tale mali ljubki obrazek pa ti je ratal v nulo!

Bonny said...

Nadvse čudovit mucek.

VIXI said...

Hvala, hvala, hvala seveda vsem :) Nekje sem že napisala, da bi bila res nesrečna, če bi naletela na materijal iz katerega ne bi znala narediti spodobnega mačka. Mislim, da me to presenečenje še čaka :D

Anonymous said...

iiiiiiiiiiiiiiiii, kako ljubko!

Polona

ANA said...

TA MUCA JE LAHKO KAR KOLI OZIROMA VSE :)
ČEZ VSE LUŠTNO

spela said...

iiiiii, kako je luštkan! neverjetna si!

Sasha said...

Uau!