sobota, 6. december 2008

Razdiranje fočkalne zabave

Pofočkana. Dvakrat. Ker gre za resnice in ne skrivnosti se to lahko grem a se bo fočkanje z moje strani ustavilo. Resen party breaker sem za vse verižne zadeve. Napisala naj bi sedem resnic o sebi in pofočkala sedem blogerjev/blogerk, da naredijo isto. Zanima me čemu to služi. Rumene strani bloga - pa menda ja ne mislite, da boste o meni zvedeli kaj takšnega česar me je v dno duše sram, pa bom zavoljo fočkanja to vseeno povedala? No way! Samo resnice. No ni tako neumno, saj so nekatere stvari ljubke ali prijetne in ko sem jih prebrala so mi osebo še bolj prikupile. Lahko bi me odbile. Risky bussines. Sedem resnic lahko napišeš na več načinov. Lahko so to tvoje sramote, tvoje šibke točke, tvoje neprijetne resnice, tvoje smešne resnice, tvoje neumnosti, pretekli dogodki ali samo dejstva, ki znajo biti najbolj odbijajoča.

Torej ruska roleta priljubljenosti:
1 - resnica je, da nimam otrok in jih nimam namena imeti, če bo sreča mila.
2 - resnica je, da imam živali raje kot ljudi in jim tudi pomagam raje kot ljudem.
3 - resnica je, da kadim in mi je všeč.
4 - resnica je, da sem naivna in še vedno verjamem, da bo vse v redu.
5 - resnica je, da sovražim stereotipe.
6 - resnica je, da sovražim pranje las in jih perem kar se da redko.
7 - resnica je, da sovražim verižna pisma in večino stvari tipa "podaj naprej".


Ker ste moje najljubše občinstvo in ker bom pofočkala samo dva za katera se mi zdi, da to še nista bila, vam dajem še sedem prijaznih resnic v zameno za pet pofočkancev:
1 - resnica je, da sem za prijatelje pripravljena storiti veliko, skoraj vse.
2 - resnica je, da sem mehkega srca in imam velikokrat vlažne oči.
3 - resnica je, da ne prenesem nasilja in glasnega govorjenja.
4 - resnica je, da nikoli ne obsojam na podlagi mnenj drugih ljudi. Vedno na podlagi svojih.
5 - resnica je, da se da po meni dolgo hoditi, preden mi poči film.
6 - resnica je, da sem navezana na mamo. Preveč.
7 - resnica je, da se v mislih še vedno veliko pogovarjam s pokojnim dedkom in staro mamo.

Pofočkani - Mojcej, Zofi? Would you? To sta tudi dve, ki jih v resnici poznam in bi hotela sploh slišat za njune resnice, za vsako iz drugega razloga.




Mogoče bi morala pol manj filozofirati in se enostavno igrati igrico. Pa mi ni zabavno, če ne morem komplicirati.
Jutri bom poskusila poslikati Matildino prijateljico Ano. In nove ploščice.
Danes sem ponovno aktivirala FB, ampak ne jamčim, da ga ne bom prav kmalu spet blokirala, že sama stran mi ni simpatična in v resnici ne vem kaj bi počela z njo. Životinjsko carstvo? Really? Prav toliko neumno in toliko zasvojljivo kot Travian, ki sem ga furala do konca in zraven umirala od dolgčasa.