torek, 9. december 2008

Včeraj bi lahko bi lep dan.

Imela sem dopust in uživala sem kljub temu, da sem cel dan po malem končevala eno "honorarno" zadevo. Vmes sem se malo pojavljala na Etsiju vsepovsod, če ne te res nihče ne najde. Ena od uporabnic me je uvrstila v Treasury in mi polepšala dan. Še vmes sem debelo gledala v stran na FBju in ugotavljala kakšne so sploh razlike med prvim, drugim in tretjim zavihkom. Našla sem "bivšo" nečakinjo Nino in vesela bom, če ostaneva v stiku. Še vmes vmes, sem pojedla ostanke kosila od prejšnjega dne in si zraven naredila motovilec z jajcem. Proti večeru sem naredila dve ploščici umila glavo in s tem tudi zapečatila zdravje za ta teden z grozljivim glavobolom in vnetim grlom. Naročila sem nekaj štampiljk, belo blazinico in volneno prejo z iglami za filcanje. En dan prej sem šla gledat Briliantino in se zraven zabavala kot že dolgo ne. Popolno in razbito v parih sekundah, s pogledom. Kako sita sem ljudi, ki jim v življenju nič ni prav. In sita sem svojih načel, da ne obupam, ker sem sita ljudi, ki hitro obupajo.


In tako danes nisem navdušena več nad ničemer. Tudi na jogo ne grem, bom likala in se smilila sama sebi ker živim v družbi, ki ne razume zmečkanih cunj.


Stokrat sem v dnevu razčlenila kaj na spletu obdržati in kaj pozabiti. Open Diary, Blogger, Otok Zakladov, Nakit snova, DeviantArt, Etsy in zdaj FB? Poleg živalskih forumov, PLja in Čarodejke... Na koliko koncih je človek lahko? Jaz na vseh a na nobenem prav posebej zbrano. Meni je to sicer čisto OK a vem, da se od mene pričakuje več. Zakaj razumem namige v mojo smer, zakaj jih eni ne. Zakaj se osebam na FB reče "prijatelji" in zakaj je poletja 2 meseca, zime pa 10!? Tako škoda mi je časa, ki ga mečem stran za tiste, ki jim je vseeno, za tiste, ki jih je sam gobec, za tiste, ki nimajo nobenega spoštovanja, pa vseeno pometajo z mano samo zato, ker sem slab gospodar svojega časa...

Ana, ki me je razveseljevala še včeraj:
Dva prepoznavna mačja frisa, ki sta me tudi razveseljevala včeraj:
In dve mačji mesti, ki sem mislila, da me bodo vedno razveseljevala...

Pa tako lep dan je bil....

12 Comments:

Anonymous said...

A ti meni lahko PROSIM poveš, kako te najdem na Etsyju? Med vsemi krasnimi izdelki sem kar izgubljena. Drugače sva bili pa skupaj na Briljantini. Meni je bilo zelo všeč, samo v parterju nismo prav nič videli in smo potem s prijateljicami stale ob ograji.

LP, Polona

Zofija said...

:objem:
če kaj pomaga?

VIXI said...

Polona, najlažje me najdeš da na levi strani bloga poiščeš bannerček, ki te pelje direkt tja :) Za domači promet bo še vedno najboljši kontakt mail ;)

Tivoli je popolnoma neprimeren za karkoli, sploh parter, ampak jaz sem bila v tretji vrsti in gledala samo čez dve glavi pred sabo, pa se je videlo super.

Zofi, ne ne pomaga, pa vseeno hvala. Jutri je še en dan je rekla Scarlett. Glede na to, da sem imela lep večji del dneva, je to verjetno več, kot ima marsikdo v celem tednu. V celem življenju?

Nihljaj said...

Jaz te pa samo razumem. Nasvetov ravno nimam :)

Lepe ploščice - itak.

Suzy said...

Pomagat ne morem, lahko samo sočustvujem s tabo. Ne pusti se vplivati tistim, ki razmišljajo negativno!!! Skušaj biti pozitivna.

Sonja said...

Bejba, sej bo boljš :)
Ploščice so pa super, kot vedno. Tale Ana je ena taka prijetna dečva, mački pa že od nekdaj :)

jaz :) said...

Bojda imamo v življenju samo dve možnosti: ali sprejmemo stvari take kot so, ali pa sprejmemo odgovornost, da jih spremenimo. In življenje je čisto prekratko, da bi komu dovolili, da namesto nas upravlja z njim :)

P.S.
Mačke so pa itak zakon :)

Maja said...

Tvoj zapis bi lahko bil tudi moj! V življenju sem se naučila, da se žal tudi ljudje razporejajo po Gausu: tolk, kot jih je čist "bad" in so požiralci energije, toliko jih je super in pozitivnih in nas dvignejo, ostali se žal izgubijo v povprečju ali pa občasno nihajo na levo ali desno. Nam ostane samo dejstvo, da to sprejmemo in se obesimo na tiste, ki nam energijo dajejo. Zase lahko rečem, da me pogled na tvoje ploščice vedno dvigne in lahko vsaj za trenutek pozabim na minuse. Se vedno rada vračam!
Kar se pa likanja tiče pa: če koga moti moja zmečkana majica, naj pa stran pogleda!

VIXI said...

Maja - amen.
Sploh kar se majice tiče :D

Pika said...

VIXI .... prekrasne ploščice :)

Bonny said...

Joj, mačke. Zaljubljena. Čist.

zabica67 said...

OOOOOOhhhh! Kolk so pa tvoje ploščice luškane! Sem jih prerolala enih petkrat gor in dol. Bravo! Ja, se res vidi, da so narejene s srcem. Pa saj pri ustvarjanju ne moreš drugače.
Pozdravček,
Majda