torek, 31. marec 2009

Limonada, sardine, tortica mogoče?

Se sliši kar malce kulinarično. No pa ne bo, vsaj ne tako, da bi vi imeli kaj od tega. Pravzaprav, boste tudi vi imeli nekaj od tega. Z mano boste lahko ponosno delili hecno blogovsko nagrado, videli boste kako jaz pripravim sardine in z mojim absolutnim privoljenjem boste lulali v hlače, od smeha... ob pogledu na torte.

Carmen, ki piše prijeten kulinarični blog Vizija kuhanja, dovolj domač, da se ne počutim kot bi spremljala novo kučino in zraven ne razumela nič (še tega ne da govorimo o krožnikih) in dovolj kul, da golaž spremeni v fensi hrano, mi je podelila nagrado na svojem blogu. Punce z oblikovne očitno rade dobro kuhajo, razen mene, ki sicer obožujem kulinarično teorijo, prakso doma pa prepuščam izvrstnemu kuharju, ki nima nobene veze z oblikovno. Pa tudi s kuhanjem ne, če smo ravno pri tem.

Skratka dobila sem Lemonade stand award, ki me res hecno spominja na Viktorje in Limone. Se spomnite? Seveda morate biti žlahten letnik vsaj 80 in na dol, raje fejst na dol. Revija Stop je podeljevala Viktorje, samo v pisni obliki, tistim, ki so pretekli teden pozitivno izstopali in iz tega so se razvili današnji The Viktorji. Limono pa je podelil seveda tistim, ki so v prteklem tednu prodali kako debelo bučo, ustrelili kozla ali kako drugače brcnili v temo. Vseeno sem zelo vesela vsakega blog priznanja in tale limonada se mi zdi posebej posrečena:

Verjetno bi morala nagrado podeliti naprej in jo tudi bom na nek način, vsem, ki se vam zdi da si limonco zaslužite. Zlobno? Sploh ne, še posebej vesela bom, če se oglasite in poveste zakaj se vam zdi, da zaslužite limonado. Predvsem me zanima ali je vaša sladkana ali se zraven kremžite. Ne pozabite, da so limone zdrave, predvesm zato, ker vsebujejo res veliko C vitamina.


Morda je limonada primerna nagrada za moje sardine, sardine a la Vixi. Če pričakujete razlago zanje, pričakujete od mene preveč.


Da pa se bo nagrada res izplačala, vas bom s svoje race preusmerila na Cake wrecks blog. Ne da moj blog ni najboljši od vseh, le da je tale all in one. Zanimiv, paša za oči, nad duhovito napisan in zmaguje na resnih tekmovanjih, ki se jim reče, kaj pa jaz vem, Blogsy ali Blogskar najbrž. Blog spada med kulinarične, kar morda ne bo več čisto jasno po parih prebranih vnosih. Priporočam kozarec dobre limonade in praznjenje mehurja pred branjem. Vzemite si nekaj časa, ker je pritiskanje gubka "older posts" tako kot kikiriki, ko vzameš enega ne nehaš, dokler vrečka ni prazna. Objavljam le eno slikico in citiram del komentarja nanjo:
Ne prezrite - takorekoč vse torte so profi izdelave, torej narejene s strani slaščičarjev in pekov...


9 Comments:

C said...

Zlobno? NE! Sprejmem.

Sardine so enkratne!!

Torete - ko bo več časa se posvetim klikanju na olderpost ob sladki limonadi in kikirikiju.

:)

Marna said...

Čestitke za nagrado (in da ti prišepnem ... si jo prejšnji teden dobila tudi od mene. Joj, jaz pa ti tega nisem sporočila).
Sicer pa je moja limonada rahlo sladkana, ker me drugače preveč zvije. :)))
Sardelice pa so enkratne. Res odlične!

polonap said...

Vixi, rešujem tvoje probleme z ribami:



"Fish and visitors smell in three days"

napis daš na ploščico in potem bodo ploščice best sellerji. Jih bomo obešali na vrata sobe za goste.

Je že dobro. Ne rabim zahvale. Take stvari trosim iz dobrote srca.

Jana said...

Bi znal postati problem, če gostje ne razumejo angleško.

Poznam istega še 'po naše'-svakog gosta 3 dana dosta.

V slovenščini - imate 3 dni, da se najeste, pocrkljate otroke in greste! - preveč zlobno. :)

C said...

Vsi trije napisi so fantastično uporabni. V vseh jezikih!
Sploh mi je všeč besedna zveza "pocrkljate otroke in greste!"

K said...

Sardine! ROTFL ... genialične so!

polonap said...

vixi, a to pomeni da moram še enkrat naredit prijavo? IN NALOŽIT FOTKO GOR?

umiram. reci da je prvi april

Kokica said...

Čestitam za nagrado!

Ribice so krasne! Samo ne puščaj jih preblizu mačkov, hihi

Nekaj te čaka pri meni! :)

bučka said...

Sardine samo še krožnik manjka.SUPER so!