sreda, 15. april 2009

V del zemlje ujeto

Z vsemi elementi spojeno. Na zraku, v ognju in vodi iz zemlje. Dve prav posebni duši moje krvi. Mati in sin virtuoza, hči le nemi opazovalec izza objektiva.

 

Bonca je bila včasih Bonifacij, potem pa so to prijatelji poenostavili in poženščili. Ostala je Bonca od časov, ko se je nickname-u še reklo partizansko ime.

V letih kar jo poznam, od kar je moja mati, je kljub peklu ohranila nežno dušo in milino,

 IMG_3090

IMG_3112 

twisted sense of humour, ki se v sklopu mentorstva prenaša na Matica

(škrat je Matičevo delo)

IMG_3145

IMG_3142 

običaje ter ljubezen do živali in narave

IMG_3057

 IMG_3225

 

in čut za estetiko.

 IMG_3195a

IMG_3203  

 

 

Njeni dve jabolki sta različne sorte a kljub temu sta si podobni kot je jabolko jabolku le lahko podobno. Matic ni imel lepega otroštva. Bolezen je zaznamovala njegovo pot in bala sem se, da njegova pot ne bo nikoli vodila nikamor. A vseeno je pot potrebna, tudi če hočeš nikamor. Zgodila se je meni tako ljuba podoba feniksa, ki vstaja iz svojega pepela. Nadvse cenim njegovo voljo in talent. Predvsem cenim tisto, kar je nastalo na tej z ostrimi kamni posuti in s trnjem obdani poti. Iz malo nore družine, še en nor sadež, ki je ohranil dušo in nežnost s čudovitim družinskim humorjem,

Matic_IMG_3106IMG_3150

 

običaje ter ljubezen do živali in narave

IMG_3116

 IMG_3133

 IMG_3077

 

in čut za vse estetsko seveda.

IMG_3159 

 IMG_3187

 IMG_3173

 

Kljub izjemno nenavadnemu naboru še ostalih družinskih članov, si verjetno ne bi izbrala “normalne” družine, tudi če bi jo lahko. Normalnost je precenjena, družina pa nična vrednota, če ni spoštovanja.

10 Comments:

Sonja said...

Hja, tole vprašanje nad poljem me vedno ustavi, ko že skoraj začnem pisat :) Jaa, definitivno vredno ogleda. Rada imam izdelke tele vaše "nore" družine. Upam, da jih še pokažeš.

K said...

O, uau. Megamešanica - elegantno, odbito, humorno, dovršeno, popolno, inovativno. Odbito me potihem privlači, elegantno mi je všeč, ampak mati zemlja zmaga. Tako si hvalo umetnika razdelita, tako sem si jo tudi jaz predstavljala, ampak v glini ne dolgih las, le zakaj?

polonap said...

Normalnost JE precenjena.

Je pa normalno, da delaš fine stvari, če si padla iz tako kreativnega drevesa.

Maja said...

Normalnost vs nenormalnost - vedno odvisno s katerega konca gledaš! Stvaritve so pa nore!!!!

Maja said...

Hm, kaj pravzaprav pomeni biti normalen? In ali si želim sploh biti normalna? Tole si mi pa dala misliti. Si ne morem predstavljati, kako je, če prihajaš iz kroga, kjer kreativnost lahko pišete z veliko začetnico. Z mojega vidišča izgleda noro zanimivo.

Saša said...

Uau, to je pa meni ful všeč. Super je!

VIXI said...

Glina tako rada poči med pečenjem.

Gor sem naredila napako, škrata je naredil Matic, le razgaljen organ je ideja od Bonce. Ker jo predobro poznam, sem škrata pripisala njej ravno zaradi dotičnega organa.

Maja normalnost v tem primeru jemljem kot nek sinonim za normalnost - 4 leta gimnazije, birokratska služba, poroka, 1,75 otroka, pes in karavan... vs. naši nenormalnosti - ločeni, neporočeni (že pred letom 70 prejšnjega tisočletja), z bogato družinsko anemnezo, baletke, samouki slikarji, čarovnice, zagovorniki živali, rdeči in črni... vse v eni (majhni)družini.

Skratka drugačno, ki se še vedno prevečkrat smatra za nenormalno :)

K said...

Veseli me, da sem se našla v eni ali dveh kategorijah nenormalnih :P

bučka said...

Sem vesela, da sem te spoznala in že dolgo nimam kompleksa nenormalnosti.
So me pa vedno imeli za "drugačno". Zato so tudi moje mace "drugačne".
(\~~/)
(=’.'=)
(”)_(”)

matilda said...

hah, normalnost. Jaz sem normalna. Zame.